"تابش" نایب رییس فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: كارگروهی برای بررسی بحث خصوص سازی باشگاه های پرسپولیس و استقلال در فراكسیون ورزش مجلس تشكیل شده است.

نایب رییس فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: كارگروهی برای بررسی بحث خصوص سازی باشگاه های پرسپولیس و استقلال در فراكسیون ورزش مجلس تشكیل شده است.

'محمدرضا تابش' اظهار داشت: باشگاه های پرسپولیس و استقلال باید هرچه زودتر به بخش خصوصی واگذار شوند.

وی افزود: در حال حاضر دولت بخش اعظمی از بودجه باشگاه های پرسپولیس و استقلال را تامین می كند كه شامل مبلغ چشم گیری می شود.

نماینده مردم اردكان درمجلس شورای اسلامی بیان كرد: براساس اصل 44 قانون اساسی این باشگاه ها باید هرچه زودتر به بخش خصوص واگذارشوند تا بودجه آنها در سایر بخش های ورزش كشور سرمایه گذاری شود.

وی یادآورشد: برای تسریع در این امر كارگروهی را در فراكسیون ورزش مجلس تشكیل داده ایم تا راهكارها و نیازهای واگذاری این باشگاه ها را بررسی كنیم.

تابش ادامه داد: دولت و وزارت ورزش و جوانان هم اكنون به دنبال واگذاری این باشگاه ها به بخش خصوصی هستند، اما اگر در این امر موفق نباشند، واگذاری این باشگاه ها را در قالب یك طرح در مجلس مطرح خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح كرد: بودجه های ورزشی ایران باید پیش از هرچیز به بحث همگانی اختصاص پبدا كرده و سپس در زمینه مدال آوری و قهرمانی صرف شوند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا