فرماندار تفت با صدور پیامی اهانت بی شرمانه متحجران و مخالفان اسلام ناب محمدی(ص) را به مزار پاک جناب حجر بن عدی به شدت محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "ابوالقاسم دهقان" در این پیام با محکومیت شدید جسارت متحجران و مخالفان اسلام ناب محمدی(ص) به مزار پاک جناب حجر بن عدی آورده است:   اقدام متحجرانه و بی‌شرمانه گروهکی تروریستی در هتک حرمت مزار مطهر جناب حجربن عدی از صحابی جلیل‌القدر پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله و سلم) و از یاران حضرت امام علی (علیه السلام)، اقدامی منزجر کننده و موهن است که باعث جریحه‌دار شدن قلوب همه مسلمانان جهان به ویژه شیعیان گردید.

دهقان افزوده است: این اقدام پلید و غیرانسانی که هدفی به جز تفرقه‌افکنی و آتش‌افروزی جنگ‌های فرقه‌ای و مذهبی در میان مسلمین را دنبال نمی‌کند بیش از پیش نمایانگر سرسپردگی گروهک های تروریستی و تکفیری به آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی با براز تاسف شدید از این اقدام مزبوحانه بر محکومیت آن از سوی همه مسلمانان عزیز و غیور تاکید کرده است..

فرماندار در پایان آورده است: اینجانب به نمایندگی از آحاد مردم ولایتمدار و شریف شهرستان تفت، ضمن تسلیت به ساحت مقدس حضرت ولیعصر(عج) و محضر مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و همه عاشقان  اهل بیت عصمت وطهارت(ع)، این تعدّی و اهانت را شدید اً محکوم می نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا