تجمع اساتد،كارمندان و دانشجوان در محكوم كردن هتك حرمت صحابه حضرت رسول (ص) در دانشگاه آزاد اسلام زد برگزار شد.
پس از نماز ظهر و عصر امروز (دوشنبه) تجمع اساتد و دانشجوان دانشگاه آزاد اسلام زد در محكوم كردن  هتك حرمت صحابه پغمبر از جمله شهد بزرگوار حجربن عد و جعفرطار برگزار شد.
در ان مراسم ابتدا حجت الاسلام و المسلمن حرزاده مسئول نهاد نماندگ مقام معظم رهبر در دانشگاه ها آزاد اسلام استان زد با اشاره به توجه به اتفاقات اخر بان داشت: به فرموده مقام معظم رهبر انكه در مان مسلمانان كسان با افكار عقب مانده خود تجلل از صحاب پامبر را شرك بدانند مصبت است
و ادامه داد: هتك حرمت صحابه پامبر اسلام و مقدسات شعان تنها برا تفرقه در مان مسلمانان است، شعه و سن با هتك حرمت صحابه مخالف هستند و ان قطعا توطئه دشمنان اسلام است
حرزاده ادامه داد: با توجه به گستاخ صورت گرفته چنانچه محكومت ان حركت ادامه نابد قطعا ان فتنه به همنجا ختم نخواهد شد و لزوم بدار مسلمانان بسار مهم و حات است.
در ادامه وسف پورموسو از اعضا انجمن اسلام دانشجوان دانشگاه آزاد اسلام زد به قرائت بانه ان تشكل پرداخت.
متن بانه ان انجمن بدن شرح است:
از در باز تاكنون همشه كسان با اعمال خود به مقدسات اسلام و مسلمن توهن كرده اند كه با كم توجه م توان اغراض و اهداف ان افراد را از انگونه كارها م توان پ برد.
در روز ها گذشته باز شاهد هتك حرمت و اهانت به مقدسات توسط عده ا بوده ام.
انجمن اسلام ضمن محكوم كردن چنن كارها شنع كه در تضاد با تعالم و دستورات صرح اسلام و مذاهب اسلام و منفور همه آزادگان است، ذكر نكات را در مورد ان اتفاقات لازم م داند.
باد به ان نكته توجه داشت كه چنن اقدامات كه به وسله گروه  ها خاص و منحرف از ك مذهب اسلام صورت مگرد انتصابش به كل آن مذهب كار اشتباه و برآورندهاهداف شوم دشمنان اسلام و آن عده و گروه خاص است.
در ان كه اگر حمات دشمنان اسلامبه خصوص هودان صهونست كه به نص صح قرآن كرم بزرگترن دشمن مسلمانان هستند از ان جرانات و گروه ها نبود اغن فرقه هرگز جرات چنن گستاخ ها را به خود نم دادند، شك نست.
از دگر نكات ان است كه دشمنان مخواهند بدن وسله ان فرقه ضاله را منشا تفرق بن مذاهب اسلام قرار دهند و اتحاد مسلمن كه به بان ول امر مسلمن حضرت امام خامنه ا مدظله العال رمز پروز و كاماب مسلمن در برابر كفار و دشمنان است را خدشه داركنند.
اكنون در ان برهه از زمان كه فتنه ا بزرگ در بخش ها از ملل اسلام ساه افكنده است برهه مسلمان اعم از شعه و سن حفظ وحدت و هوشار جهت دفاع از مقدسات و ارزش ها و همچنن برخورد قاطع با فتنه دشمن ضرور و لازم است م نماد.
بر همگان لازم است كه با دد عالمانه و عاقلانه و به دور از احساسات با مسائل از ان دست برخورد كنند، و توجه داشته باشند كه انجام اقدامات سطح و بدون تفكر م تواند باز در زمن دشمن و تسهل كننده اهدافش باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا