جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت بيست و چهارمين سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و پنجاهمين سالگشت قيام 15 خرداد به رياست معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد برگزار شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، "عباسعلي رضايي" روز دوشنبه در اين جلسه ضمن قدرداني از اعضاي ستاد گفت: امسال برنامه سالروز حادثه طبس در استان به خوبي برگزار شد و اميدواريم برنامه هاي سالروز آزاد سازي خرمشهر نيز به خوبي اجرا شود.

رضايي به اهميت مناسبت هاي 14 و 15 خرداد اشاره كرد و اظهار داشت: بايد شرايطي را فراهم كنيم تا مردم استان بتوانند به خوبي از اين برنامه ها بهره مند گردند.

معاون استاندار همچنين با اشاره به تشكيل كميته هاي مختلف در اين ستاد خاطر نشان كرد: تشكيل اين كميته ها سبب مي شود تا همه اعضاي ستاد در اجراي برنامه هاي اين مناسبت ها دخيل باشند.

وي با تاكيد بر اجراي مصوبات اين جلسه توسط اعضا، اطلاع رساني مناسب در خصوص مراسم اين ايام را خواستار شد.

رضايي همچنين بر اجراي برنامه هاي مذهبي و فرهنگي متناسب با اين ايام در مساجد سراسر استان تاكيد كرد.

رييس شوراي تبليغات اسلامي استان نيز در اين جلسه با ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده در اين زمينه اظهار داشت: سخنرانان بايد در اين ايام بيش از هر موضوعي به بيان اهداف و ويژگي هاي شخصيتي حضرت امام(ره) بپردازند.

در ادامه اين جلسه با تاكيد بر محوريت وصيت نامه سياسي الهي حضرت امام(ره) در اجراي برنامه ها، بحث و تبادل نظر پيرامون مسائل مرتبط صورت پذيرفت و تصميمات لازم اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا