فرماندار تفت در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره بیمه تامین اجتماعی شهرستان تفت، بر ارائه خدمات مطلوب بیمه ای به مردم تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "ابوالقاسم دهقان" دراین نشست که در محل دفتر فرماندار برگزار شد با اشاره به اهمیت و جایگاه بیمه در زندگی مردم در عصر حاضر گفت: بیمه، پشتوانه ای مهم و حیاتی برای ثبات امنیت و آرامش در زندگی افراد است.

فرماندار تفت با اشاره به ضرورت فرهنگسازی در این رابطه اظهار داشت: بیمه به معنای صرفه‌جویی در هزینه است و این امر نیاز به بسترسازی مناسب و فرهنگ‌سازی در سطح جامعه دارد.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی بیمه تامین اجتماعی اظهار داشت: بیمه تامین اجتماعی با توجه به برخورداری از تعدادی بالای بیمه شدگان، نقش مهمی را در حوزه تامین هزینه های مردم به ویژه در بخش بهداشت و درمان بر عهده گرفته است و خدمات بیمه تامین اجتماعی در بخش های مختلف جامعه قابل تقدیر است. دهقان با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب، سریع و شایسته به مردم تاکید کرد.

فرماندار تفت در پایان با قدردانی از خدمات موثر محمدرضا روحی پناه، رئیس سابق بیمه تامین اجتماعی شهرستان، برای عباسعلی رعیتی افضلی در سمت رئیس جدید بیمه تامین اجتماعی تفت آرزوی موفقیت کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا