عمه جواني که پس از دوستي با فردی، حساب پس انداز کودک يتيم را خالي مي کرد توسط پليس فتاي غرب استان تهران شناسائي ودستگير شد.
سرهنگ"نوراللهي" رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي ويژه غرب استان تهراندر گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد :اوايل آبان سال گذشته فردي با حضور در پليس فتا و ارائه مرجوعه قضايي اظهار داشت، پسرش به علت سانحه تصادف فوت و از وي پسر بچه اي بر جاي مانده که در اين راستا به منظور واريز حقوق مرحوم به حساب فرزند خردسالش ، حسابي در يکي از بانکها افتتاح و کليه مزاياي متعلقه به اين حساب واريز مي شده و اخيراً متوجه شده کل حساب خالي و مبلغ 34 ميليون و 76 هزار ريال توسط توسط سارق يا سارقان از طريق اينترنت برداشت شده است.
رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي ويژه غرب استان تهران افزود : در اين راستا بر اساس وظايف ذاتي پليس و بمنظور احقاق حق فرزند خردسال، موضوع با دقت و حساسيت بيشتري پيگيري و با استعلامات انجام شده و بررسي هاي تخصصي و فني بعمل آمده در نهايت متهم پس از تغيير مکان از استان گيلان در فرديس کرج مورد شناسايي و با هماهنگي قضائي ،ماموران پليس فتا موفق به دستگيري سارق احتمالي شدند.
متهم بنام دربازجوئيهاي پليس گفت : در يکسال گذشته بادخترشاکي آشنا شده و با همديگر مبادلات پولي نيز داشتیم و در خصوص خالي شدن حساب هيچ اطلاعي ندارم و ممکن است اين اقدام توسط وی انجام گرفته و وجوه به حسابش انتقال یافته باشد.
سرهنگ " نوراللهي" تصريح کرد : با توجه به اظهارات متهم، طي هماهنگي با مرجع قضائي،دختر جوان احضار شد و در بازجوئيهاي پليس به جرم ارتکابي معترف و اعلام داشت: با دسترسي به رمزهاي اول و دوم حساب برادر مرحومش اقدام به جابجايي و انتقال وجه به روشهاي مختلف به حساب ديگران و بويژه به حساب دوستش کرده و در برخي مواقع نيز وجه را ابتدا به حساب خواهر خود انتقال و سپس به حساب متهم رديف اول منتقل کرده است.
گفتني است عمه جوان پس از اعتراف به برداشتهاي اينترنتي و خريدهاي انجام شده با تکميل پرونده پس از 24 ساعت بازداشت به مرجع قضائي معرفي و قرارهاي قانوني براي وي صادر شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا