با حکم معاون رئیس جمهور، دکترقاسم امیریان سرپرست بنیاد نخبگان استان یزد شد
به گزارش روابط عمومی بنیاد نخبگان یزد ، معاون علمي و فناوري رئيس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان طی حکمی ،دکتر قاسم اميريان را به سمت سرپرست بنياد نخبگان استان يزد منصوب کرد.
در متن این حکم خطاب به دکتر امیریان آمده است:نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان يزد و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسئولان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالي را به عنوان سرپرست بنياد نخبگان استان يزد منصوب می نمایم.
رئیس بنیاد ملی نخبگان در این حکم خاطر نشان کرده است:  شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آیین‌نامه تأسیس و اداره دفتر نخبگان استان و مصوبات هیأت امناء بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاشهای ذی قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندیهای گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.
بدیهی است استاندار محترم و روسا و مدیران محترم دانشگاهها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت.توفیق جنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم .
گفتنی است ، دكتر قاسم اميريان مدرک کارشناسی خود را در رشتۀ مهندسي مكانيك از دانشگاه اميركبير و مدرک کارشناسی ارشد در مهندسي مكانيك را از دانشگاه تربيت مدرس دریافت کرد. وی در سال 1387 به کسب درجۀ دکتری در رشته مهندسي مكانيك نایل گردید.
وی هم اكنون عضو هیأت علمی گروه مهندسي مكانيك دانشگاه يزد است و پيش از اين در سمت رييس دفتر استعدادهاي درخشان دانشگاه، مديرگروه مهندسي مكانيك دانشگاه يزد در حال انجام وظايف بوده است.
 
 


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا