یزدفردا :سید محمد باقر خرازی دبیرکل حزبا لله ایران تایید صلاحیت شد

به گزارش خبرنگار یزدفردا :بنابراعلام منابع آگاه آیت الله سید محمد باقر خرازی دبیرکل حزب الله ایران که قبلا مخالفینش با تکیه بر عدم احراز صلاحیت وی توسط شورای نگهبان تکیه می کردند جزو تایید صلاحیت شدگان قرار دارد .

خرازی که از ابتدای حضور نشان داده که در صورت حضور یکی از چهره های خبرساز انتخابات یازدهم خواهد بود و با توجه به کم محلی اکثر رسانه های کشور نسبت به وی او توانسته بحث هایی را مطرح نماید که چالش برانگیز بوده و قطعا با ادامه حضور یکی از چهره های تاثیر گذار در انتخابات خواهد بود .

از جمله موارد مطرح شده توسط وی می توان به مطلب های " پایان یافتن مدت قرار داد ترکمن چای و پایان زمان جدایی کشورهای آسیای میانه از ایران را مطرح کرده و همچنین پیش  بینی  سفیر آمریکا قبل از انتخابات 84 در مورد ریاست جمهوری احمدی نژاد "اشاره نمود که در مود اول کشورهای آسیای میانه را بدنبال داشت و در مورد دوم هم خیلی ها را به تامل واداشت .

به هر حال خرازی خود را رییس جمهور ایران می داند و معتقد است مردم به خاندان خرازی و حزب الله اعتماد داشته و با پشتوانه 25 سال مطالعه و برنامه ریزی وارد این رقابت ها شده است و قطعا مردم را خوب می شناسد و توان جذب افکار عمومی را داد

به هر حال  خرازی خود را بی رقیب در میدان انتخابات دانسته و معتقد است  بساط لوطی گری های سیاسی و نوچه پروری ها در صورت پیروزی برخواهد چید و اطاعت از ولایت فقیه توسط دولتمردان را در عمل  به همگان آموزش خواهد داد .

آنگونه که سایت وی انعکاس داده آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل از ثبت نام خود وی را بهترین گزینه برای ریاست جمهوری دانسته و بزرگان حوزه علمیه نیز وی را یکی از نوابغ و ذخیره های حوزه معرفی نموده اند .

گفتنی است مدعیان حزب اللهی بودن در کشور نیز با انتشار اطلاعیه در رسانه های وابسته به خود استفاده از کلمه حزب الله توسط خرازی را غیر قانونی می دانند و در کقابل خرازی هم می گوید که آمده است تا با کسانی که طی سالهای اخیر با استفاده از کلمه حزب الله باعث بدبینی مردم به حزب الله شده اند حزب اللهی بودن را در عمل آموزش دهد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا