اعضای ستاد انتخابات استان یزد با حضور در محل فرمانداری با اعضای ستاد انتخابات شهرستان تفت دیدار و در جریان آخرین مسائل و نیازهای شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات قرار گرفتند.

" مهدی تقوایی" در ابتدای این نشست با اشاره به اهمیت انتخابات 24 خردادماه سال جاری گفت: همه نشانه ها از برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده حکایت دارد و  امیدواریم با حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای بار دیگر شاهد خلق حماسه ای عظیم در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی باشیم.

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری یزد هدف از حضور در شهرستانها را بررسی آخرین مسائل و نیازهای ستادهای انتخابات شهرستانها عنوان کرد و افزود: شهرستان تفت با توجه به برخورداری از شوراهای اسلامی روستایی متعدد نیازمند تدبیر مضاعف و برنامه ریزی لازم برای برگزاری مناسب و شایسته انتخابات پیش رو ست و مسئولان ستاد انتخابات شهرستان باید همه تلاش خود را در این رابطه به کار گیرند.

فرماندار تفت نیز در این نشست ضمن خیرمقدم به اعضای ستاد انتخابات استان یزد از آمادگی کامل شهرستان تفت برای برگزاری پرشور و قانونمند انتخابات خبر داد و گفت: چشم جهانیان به برگزاری انتخابات 24 خردادماه در ایران اسلامی دوخته شده است و مطمئنیم با بصیرت و آگاهی مردم شریف، حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) رقم خواهد خورد.

"ابوالقاسم دهقان" با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات شهرستان تفت اظهار داشت: تدابیر لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات در شهرستان تفت اندیشیده شده است و مشکل خاصی در این رابطه وجود ندارد. وی همچنین گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این رابطه ارائه کرد.

 

در ادامه این نشست مسئولان کمیته های امنیتی، فناوری اطلاعات، پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تفت و بخشداران شهرستان به بیان روند اقدامات صورت گرفته و نیازهای خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا