نیروهای ارتش سوریه عملیات گسترده ای را از ساعات اولین روز یکشنبه علیه شورشیان مسلح در شهر القصیر این کشور آغاز کردند و موفق شدند اتاق فکر گروهک تروریستی سلفی النصره را منهدم کنند.

شبکه ایران/ ارتش سوریه روز یکشنبه توانست مرکز شهر راهبردی القصیر را که از یک سال پیش به کانون عناصر مسلح تبدیل شده بود، به کنترل خود در آورد.
به گزارش سرویس بین الملل شبکه ایران به نقل از فرانس 24، ارتش سوریه امروز در حمله ای توانست کنترل مرکز شهر راهبردی القصیر را در دست گیرد.
از چند هفته پیش ارتش سوریه با کمک نیروهای مردمی ، حمله های سنگینی به مقر عناصر مسلح مخالف در شهر القصیر انجام داد و درنهایت امروز موفق شد کنترل کامل این شهر ۲۵ هزار نفری را در دست گیرد.
یک مقام امنیتی سوریه که نخواست نامش فاش شود این موضوع را تائیدکرد و گفت: نیروهای ارتش سوریه ضمن بازپس گیری شهر القصیر، پرچم سوریه را بر فراز ساختمان های دولتی مانند شهرداری این شهر به اهتزاز در آورند.
تلویزیون دولتی سوریه نیز با پخش تصاویری از ورود نیروهای ارتش به شهر القصیر، این موضوع را تایید کرد.
بر اساس این گزارش ، این در حالیست که رامی عبدالرحمن مدیر دیده بان حقوق بشر سوریه ، اعلام کرد: اگر این موضوع صحت داشته باشد، همه ی استان حمص به دست ارتش خواهد افتاد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا