شبکه فاکس نيوز فيلمي ويديويي را منتشر کرد که ادعا مي‌شود نيروهاي ويژه رژيم صهیونیستی را در حال انجام ماموريت در خاک سوريه نشان مي‌دهد.



اين شبکه خبري امريکايي افزود، «براي اولين بار اين شبکه از کماندوهاي اسرائيلي در حال بازگشت از يک ماموريت در سوريه تصوير برداري کرد.»

در گزارش اين شبکه توضيح داده نمي‌شود که اين فيلم ويديويي چگونه و کجا گرفته شده است. اما به نظر مي‌رسد که اين فيلم در نزديکي ارتفاعات اشغال شده جولان گرفته شده باشد. رژيم صهیونیستی اخيرا فعاليت‌هاي نظامي خود را در اين منطقه افزايش داده است.

بر پايه اين گزارش، انتشار اين فيلم ويديويي نگراني‌هايي را در مورد نقش رژيم صهیونیستی در ناآرامي‌هاي ۲۶ ماهه در سوريه برانگيخته است.

مقامات رژيم صهیونیستی در مورد اين گزارش اظهار نظر نکرده‌اند.

انتشار اين فيلم ويديويي در حالي صورت گرفته که رژيم صهیونیستی از ماه ژانويه سه بار سوريه را هدف حملات هوايي يک جانبه خود قرار داده است.

سوريه همراه با شماري از کشورهاي منطقه اين حملات را محکوم کرده و آن را نقض حاکميت خود توصيف کرده است.

بحران در سوريه در مارس ۲۰۱۱ آغاز شد و شمار زيادي از جمله بسياري از نيروهاي امنيتي و ارتش در جريان خشونت‌ها جان خود را ز دست دادند.

دولت سوريه مي‌گويد، هرج و مرج جاري در اين کشور از خارج طراحي و هدايت مي‌شود و شمار زيادي از شبه نظاميان از اتباع غيرسوري و خارجي هستند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا