به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد ، به منظور هماهنگی و بررسی مشکلات احتمالی جلسه سرگروههای IT  شعب اخذ رأی در یزد برگزار شد.

محمد حسن نقدی در پایان این جلسه درمصاحبه با واحد خبر کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی با سرگروههای IT   افزود: به منظور بررسی مشکلات و همچنین نظارت بر شعب اخذ رأی 28 نفر به عنوان از افراد متخصص در حوزه فناوری اطلاعات به عنوان سرگروه با کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان یزد همکاری خواهند کرد.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان یزد با بیان اینکه بحث IT  در انتخابات پیش رو همچون انتخابات گذشته از اهمیت خاصی برخوردار است اظهار داشت: از 24 فرآیند برگزاری انتخابات 23 مرحله به صورت کاملاً رایانه ای برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد : با به کارگیری متخصصین وکارشناسان زبده در بخش IT و فراهم آوردن تمام امکانات لازم توانسته ایم تمامی مراحل انتخابات همچون ثبت نام از نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان یزد, برگزاری مانورها و دیگر مراحل را بدون هیچ مشکل و در کمترین زمان انجام دهیم و به لطف خدا تا کنون کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان یزد در تمامی مراحل پیشرو بوده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا