مسئول سازمان بسیج کارمندان کشور : اختلاف بین سیاستمداران و دولتمردان کشور موجبات آبروریزی و از بین رفتن آبروی کشور و مردم در بین دیگر ملت ها را فراهم می کند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سرهنگ محمد سراج در مجمع قشر کارمندی استان یزد در مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت الله خامنه ای یزد ، به تبیین انتخابات از ابتدای انقلاب تا کنون و نقش راهبردهای رهبر کبیر انقلاب در تمام دوران ها پرداخت و مسائل هر دوره را تشریح کرد .

وی با اشاره به نقش اساسی روحانیون در فراز و نشیب های سیاسی ٰ روحانیت را پناهگاه مردم در در تمام دوره های سیاسی ایران دانست .

سرهنگ سراج در سخنان خود بر انتخاب اصلح تاکید کرد و افزود : انتخابات بسیار مهم است چرا که در طول انقلاب هرکجا که لطمه ای خورده و دچار چالش شده ایم از مسیر انتخابات بوده است پس می بایست مشارکت را افزایش دهیم و در انتخاب گزینه اصلح تلاش کنیم .

گفتنی است در این مراسم معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ٰ، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات استان و سرگروه های حلقه صالحین پایگاه های اداری نیز حضور داشتند .

شایان ذکر است این مراسم با همکاری پایگاه مقاومت بسیج اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و سازمان بسیج کارمندان سپاه الغدیر استان یزد در سالن اجتماعات مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت الله خامنه ای یزد برگزار شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا