دکتر محمد رضا عارف گفت : از تمام دولت ها با توجه به انگیزه ، روحیه همکاری و شایستگی های لازم برای اداره دولت خویش استفاده خواهم کرد تا همکاری های لازم ایرانی با نشاط و ملتی راضی داشته باشیم .

سرویس گزارش . امیررضازاده : دکتر محمد رضا عارف صبح امروز به زیارت شهدا در گلزارشهدای خلدبرین یزد رفت و پس از زیارت تربت شهداء به برسر تربت پدر بزرگوارش حاج میرزا احمد عارف حاضر شد و به وی ادای احترام کرد .
عارف در گفت و گو با خبرنگار یزد فردا : ایجاد اشتغال ، تأمین مسکن و ایجاد فضایی با نشاط را از جمله برنامه های خود برای جوانان دانست .
دکتر محمد رضا عارف گفت :   از تمام دولت ها با توجه به  انگیزه ، روحیه همکاری و شایستگی های لازم برای اداره دولت خویش استفاده خواهم کرد  تا همکاری های لازم ایرانی با نشاط و ملتی راضی داشته باشیم .
کاندیدای 11 دوره ریاست جمهور از مردم متدین و آگاه خواست تا با حضور آگاهانه خود پای صندوق های اخذ رأی حماسه ای دیگر آفریده و شخصی اصلح را برای اداره کشور انتخاب کنند .
محمد رضا عارف بعد زیارت اهل قبور به دیدار آیت الله ناصری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در یزد رفت .

در این دیدار امام جمعه یزد شرکت در انتخابات را وظیفه ای مهم و شرعی عنوان کرد و افزود: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران بار دیگر با شرکت در انتخابات 24 خرداد ماه سال جاری توطئه ها دشمنان ملت و انقلاب را خنثی خواهند کرد .
وی در ادامه  تبلیغات را عاملی مهم برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی دانست و بررعایت حقوق شهروندی و قانون مداری حاضرین در جلسه  توصیه کرد .
 دکتر عارف بعد از دیدار با نماینده ولی فقیه ، استان یزد را به سمت کرمان ترک کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا