مهندس احمد كريم نامزد چهارمين دوره ي شوراي شهر يزد (13=3+1)

افرادی را انتخاب كنیم كه مردمی باشند ، ساده زیست باشند ، درد مردم را بدانندوخودشان از درد مردم احساس دردكنند . ((مقا م معظم رهبری))

آیابرای انتخاب ،ارزش های معنوی واخروی واصالت خود راباید زیر سوال برد؟ آیابه هر سمتی می توان دست دوستی درازكرد؟ دستی كه دردست توست دست كیست؟

آیادوست است یادست دوست نما؟ این روز ها شاهد چهره هایی در منطقه آزادشهرهستیم كه خود را عضوی از آزاد شهر میدانند وبا افرادی پیمان می بندند. این افراد ازجانب چه كسانی خود راصاحب واختیار می دانندكه این پیمان بسته شودو از این كار چه سودی می برند وپشت آن چه ناگفته هایی پنهان است .

به چه قیمتی رای مردم را به دیگران واگذار می نمایندواز جانب مردم قول می دهند وپیمانی را امضاءمی نمایند این افراد جدید از مشكلات آزاد شهر چه می دانند ؟ماهی چند بار گذرشان به آزاد شهر می افتد؟سالی چند بار؟آیا درد مردم این منطقه را با گوشت وپوست لمس كرده اند؟

یا با آنان زندگی كرده اند؟آیا برادری خود را ثابت كرده اندكه امروز ادعای میراث می كنند؟ وای به حان ما كه ندانسته رای مردم را به عنوان این كه معتمدشان هستیم بی دلیل به سمت وسو وجناحی سوق دهیم كه فردای قیامت باید جوا بگو باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا