در جامعه ای که به فاصله چند ساعت پس از تخریب یک خانه قدیمی تمام مدیران اسبقش بیانیه می دهند و در تمام رسانه های داخلی و خارجی انعکاس می یابد متاسفانه از دست دادن سرمایه های انسانی را پس از یک هفته باید اطلاع رسانی نماییم

یزدفردا : دکتر محمدتقی علومی یزدی استاد فرهیخته دانشگاه یزد درگذشت.

 مطلع شدیم که متاسفانه استاد فقید جناب آقای دکتر محمدتقی علومی یزدی عضو هیئت علمی دانشگاه یزد و از اعضای محترم شورای سازمان نظام روان شناسی و مشاوره استان یزد به رحمت خدا رفتند.


استاد محمدتقی علومی هفته گذشته بر اثر بیماری در سن 70 سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

از اینکه یک هفته پس از درگذشت یک استاد علمی به عنوان رسانه مطلع می شویم به حال جامعه علمی استان می گرییم

در جامعه ای که به فاصله چند ساعت پس از تخریب یک خانه قدیمی تمام مدیران اسبقش بیانیه می دهند و در تمام رسانه های داخلی و خارجی انعکاس می یابد متاسفانه از دست دادن  سرمایه های انسانی  را پس از یک هفته باید اطلاع رسانی نماییم و حال کدام برای جامعه ارزشمند تر هستند این سئوالی است که جامعه دانشگاهی و سیاستمداران دلسوز جامعه باید پاسخ دهند .


جمعی از دانش آموختگان رشته علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه یزد در پیامی یاد و خاطره زنده یاد دکتر محمدتقی علومی یزدی را گرامی داشتند و در پیامی که امروز در اختیار یزدفردا قرار دادند اینگونه آورده اند .

*همای عشق بر خاک آشیان گرفت*

 

مرگ،پرواز بلند روح از خاک بر افلاک است.به راستی که هیچ نزهتگاهی زیباتر از سریر بلند آسمان نیست.به ویژه مرگ آنان که در زندگی گام های بلندی برداشته اند و در خدمت به دیگران کوشیده اند.

 

درگذشت جان سوز استاد عشق و دانش،جناب آقای دکترمحمد تقی علومی یزدی را به خانواده و بستگان آن روان شاد که ضایعه ای جبران نا پذیر را تحمل می کنند تسلیت می گوییم.هرچند غروب دنیایی اسوه مهر و نجابت را شاهد بودیم و دلتنگی ندیدنش را تلخ گریستیم،اما این طلوعی دیگر است از برای او که طریقی تابناک را به یادگار گذاشت.خداوند ایشان را در جوار رحمت خویش قرین نعمتی ابدی سازد که ایشان بایسته ی چنین رفعتی است.

 

جمعی از دانش آموختگان علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه یزد

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا