اعلام آمادگی برای استفاده از رهنمودهای ارزشمند امام جمعه مهریز در اداره شهر

صادقي خبرنگار : اقبال مردم به شما روی آورده وبه یقین مردم مهریز پس از یک دوره طولانی که نواقص و ضعف های فراوانی را تحمل نموده اند، به شما دل بسته و به شما امید دارند تا با تلاش و فعالیت روز افزون شما، انشاءا… مسائل و معضلات مختلف مربوط به شهر مهریز روز به روز کمتر شود.

اعضای منتخب چهارمین دوره شورای شهر مهریز با حضور در منزل امام جمعه با ایشان دیدار نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین برهان در این دیدار با تبریک انتخاب شایسته آقایان برای خدمت به مردم فهیم و شرافتمند مهریز و اشاره به برخی ابعاد شخصیتی امام عصر(عج)، در خصوص بعد عدالت خواهی وظلم ستیزی آن امام همام به تفصیل سخنانی را ایراد نمود. برهان گفت: ما در دعای ندبه ( در ۲۹ فقره از این دعا) استراتژی و خط مشی و جغرافیای سیاسی آن وجود مقدس را مشاهده می کنیم و به این حقیقت می رسیم که جوهره وجودی امام زمان ظلم و ستم را نفی می کند و لا غیر.

وی افزود: عدالت اجتماعی یعنی علاوه بر آنکه خود عادل هستی و ظلم نمی کنی؛ بلکه باید با ظلم و ستم بد باشی و ظلم ستیز باشی؛ پس عدالت اجتماعی یعنی ظلم ستیزی و اینکه حق و ناحق نکنیم و این تمام هدف و غایت آمال حضرت حجت می باشد.

وی با توصیه به اعضای منتخب شورای شهر بر خدمت خالصانه به مردم و پیاده نمودن عدالت در این منطقه گفت: آقا می آید تا عدالت اجتماعی را برقرار کند و ظلم ستیز است؛ پس حالا که مردم با شما دست بیعت داده و انتخابتان نموده اند، شما هم دست در دست امام زمان نهاده و با او بیعت کنید و بر محور و مدارعدالت خواهی و ظلم ستیزی ایشان حرکت کنید.

امام جمعه مهریز با برشمردن اهمیت برخی مواهب خدادادی در مهریز، نظیر منابع طبیعی، زمین ها و انفال و ثروت های عمومی و در کنار مردمی خوب و نجیب و فهیم اضافه کرد: هر جا ظلم است با آن بستیزید و من به شما می گویم اگر شما راه و مسیر درستی و راستی را طی کنید و با مردم صداقت داشته باشید عده زیادی از مردم جان خود را فدای شما می کنند و با شما دوست واقعی می شوند و وقتی شما پشتیبانی مردم را داشته باشید خدا هم با شما خواهد بود و این اوج مراتب خدمت و نوکری مردم را برای شما هدیه خواهد آورد و پس از آن در قلوب مردم جای می گیرید.

برهان با اشاره به برخی اختیارات شوراها وشهرداری ها در رفع مسائل و مشکلات شهری خاطر نشان کرد: اقبال مردم به شما روی آورده وبه یقین مردم مهریز پس از یک دوره طولانی که نواقص و ضعف های فراوانی را تحمل نموده اند، به شما دل بسته و به شما امید دارند تا با تلاش و فعالیت روز افزون شما، انشاءا… مسائل و معضلات مختلف مربوط به شهر مهریز روز به روز کمتر شود.

در این دیدار اعضای منتخب شورای شهر با اعلام آمادگی برای استفاده از رهنمودهای ارزشمند امام جمعه محترم مهریز بر انجام جلسات مستمر برای گزارش دهی فعالیت ها و تعامل هر چه بیشتر با ایشان و دیگر مسئولین شهرستان تأکید نمودند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا