معاون هماهنگی امور عمرانی و رییس كمیته اجرایی برگزاری آزمون استخدامی شهرداری های استان یزد، گفت:  آزمون  استخدامی شهرداریهای استان، روز جمعه مورخ 14/ 4/ 92 و در دو نوبت صبح و عصر در محل دانشگاه یزد برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد"حیدر نوروزی"  گفت: از مجموع 1172 نفر شركت كننده, 91 نفر از خواهران و 1081 نفر از برادران می باشند. وی همچنین افزود از مجموع داوطلبین 63 نفر آتش نشان و راننده آتش نشان و  16 نفر نیز برای مشاغل اداری, در شهرداری های یزد، بافق و ابركوه پذیرفته خواهند شد .

رییس كمیته اجرایی برگزاری آزمون استخدامی شهرداری های استان در ادامه اعلام كرد : داوطلبین شركت كننده در آزمون می توانند از ساعت 8 صبح روز سه شنبه مورخ11 /4/ 92 با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به چاپ كارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. همچنین داوطلبین می توانند در صورت مغایرت در كارت دریافتی از صبح چهارشنبه مورخ 12 /4 /92 طی ساعات 8 الی 12 و 14 الی 18 به باجه رفع نقص واقع در دانشگاه یزد به آدرس صفائیه - خیابان پژوهش -  جنب بانك تجارت مراجعه نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا