محمد مومنی

در این یکماهه اخیرشاهد اوج اعتدال و اخلاق مداری سیاسی و رسانه ای!!!؟ توسط مدیران محترم یکی از س......وبعضی از نویسندگان با تقوا !!! بوده ایم که لازم دیدم بعنوان یک شهروند برداشتهایی را خدمت خوانندگان محترم تقدیم نمایم باشد که سودمند افتد وخدا و خلق خدا را از منظر انصاف خوش آیدمنتظر انتقادات و پیشنهادات عزیزان در  yazdelection.blogfa.comهستم:

برای اثبات خود لازم نیست دیگران را نفی و تخریب نماییم و نیازی نیست  که برای اثبات خود آسمان و ریسمان  وفلسفه بافی نمایید وقطعا همه به یاد داریم ،و با روشنگری های شما می پذیریم، که تعریف دیگر افراطی گری ،اعتدال بوده است و آن افراط گری هایی که کاتالیزور فتنه شدند  نوعی اعتدال بوده است، کیک و ساندیس هم برای اولین بار از زبان معتدل ترین فرد ایران و یزد خارج شد و این بیگانگان هستند که هنوز براساس آن کلمات قصار حضور ایران در تمام صحنه ها را برای گرفتن کیک و ساندیس می دانند و سعی در سیاه نمایی آن فرمایشات حکیمانه اعتدال جویانه اصلاح طلبانه  دارند !
اگرگزینه ای  که سوابق گذشته ایشان بر همگان روشن است ،گزینه اصلح استانداری یزد از نظرشماست این گوی و این میدان ،بروید وپیگیری نمایید تا به آرزویتان برسید، نیازی نیست  با تخریب ناجوانمردانه وسیاه نمایی غیرمنصفانه فضای کنونی را تحت عنوان کارشناس ارشد ........ ومقوله اعتدال ، نواده امامزاده و... آلوده نماییم.

در خصوص مطلب فوق، خودم و عزیزان نویسنده این سایت  را به تدبر در مفهوم روایتی از سیدالشهداء  توصیه می نمایم:"هر کس سعی نماید از راه حرام به مقصود خود برسد خدا او را از مقصودش دورتر خواهد نمود"

دوست محترمی  که خود را هم نواده امامزاده جعفر(ع) قلمداد نموده است ،نوشته بود که ابرکوه آباد شد یزد را خراب نکنید ومعترض بوده که چرا استانداریزد ابرکوهی است که توجه ایشان را به چند مورد جلب می نمایم:

ملاک شایستگی تقوا است ونواده امامزاده بودن به هیچ عنوان ملاک نیست چرا که در فرزندان امام معصوم هم فرزند ناخلف وجود داشته است و شما با این بی پروایی   نشان دادید که به لحاظ عملی واخلاقی هیچ سنخیتی با آن شخصیت بزرگوارندارید.

بهتر است جنابعالی سر از زیر برف بیرون آورده و یک زحمت کوچکی به خود بدهید از شهرستان اردکان،میبد،صدوق،مهریز، بافق و تفت بازدید مختصری بنمایید ووضعیت صنعت وعمران و آبادانی آنان را با شهرستانهای محروم ابرکوه وخاتم وبهاباد مقایسه ای بنمایید.

آن گاه قضاوت نمایید ضمنا جنابعالی سعی نمایید با سند و مدرک حرفهای خود را بزنید نه صرفا با ادعاهای کذب وغیر کارشناسی بحث را خلط نموده ومغالطه همچنین خواهشمندم تصاویر بازدید خود را به تفکیک شهرستانها منتشر نمایید تا حقیقت بر همگان مکشوف گردد.

ای کاش در مصاحبه مطبوعاتی که در این خصوص برگزار شد ،حضور داشتید ویا متن مصاحبه را یکبار مرور می نمودید و آن گاه قضاوت می کردید ای کاش خواسته بسیاری از علمای بزرگ شهررا به این سادگی به سخره نمی گرفتید وحداقل به جای این هزلیات و هجویات ،دلیل کارشناسی ومنطقی ارائه می نمودید.

هرچند که "     عرض خود می بری و زحمت ما می داری"

به نظر حقیر مشکل فلاح زاده است و به جای شما من به ایشان می گویم ،آقای فلاح زاده شما چرا جلو پیشرفت را می گیرید ؟بله درست خواندید شما مانع پیشرفت هستید!  شما که گزینه اول استانداری خراسان رضوی ،فارس،اصفهان وکرمان  و وزارت نیرو و راه و شهرسازی ، نمایندگی مجلس یزد و فارس بوده اید ،شما که گزینه اول بزرگترین قرارگاه سازندگی خاورمیانه بوده اید و زیر بار نرفته اید.

شما که خود یک فرمانده برجسته دفاع مقدس بوده اید وکوله باری از خاطرات جمع آوری نشده برای هدایت نسل جوان آینده دارید،شما که دریایی از دانسته های تحلیلی تاریخ جهان ،ایران و اسلام و تشیع را دارید و هنوز فرصت ارائه آنها را در قالب کتاب و مقاله و ... ننموده اید بروید و یزد را به کسانی واگذار کنید که یک روز هم سابقه جبهه و دفاع از ناموس و دین و وطن خود نداشته اند و مانع پیشرفت  عزیزان نشوید.

 اصلا چه لزومی دارد شمایی استاندار باشید که ذرِِِِۀ المثقالی از بیت المال برداشت ننموده اید و زمین ،مسکن وموسسه آموزشی و سهام این شرکت و آن شرکت ،حتی به صورت قانونی هم برای خود نداریدو خانواده و فرزندانتان هم راننده شخصی از بیت المال نداشتند ،بروید استان را به کسانی واگذار کنید که یکسال هم نتوانستند استانی را  ..............چه نیازی است اینقدر حرص آب خط دوم یزد را بخورید چه نیازی است این همه آب خلیج فارس را پیگیری کنید چه نیازی است بندر خشک را پیگیر باشید .

 چه ضرورتی داشت ظرفیت ایجاد فولاد یزد را از کمتر از یک میلیون تن به دوازده میلیون و نیم تن برسانی چه ضرورتی داشت در حوزه جاده و راه و بزرگراه انقلاب ایجاد نمایی اینها که همه اش برای زادگاه توست

اصلا ربطی به اردکان و میبد و یزد و صدوق ومهریزو... ندارد می ترسیم فردا فرزندخوانده ای هم سر از گوشه ای برآورد و "وا یزدا" سر دهد که ایهاالناس چه نشسته اید که آقا امازاده جعفر(ع) هم ابرکوهی بوده اند و یا همانند "پدران معنوی آنور آب"بعضی ها بگویند همه این توسعه ها برای آن بوده که امامزاده را به ابرکوه منتقل نمایند و البته در مورد کعبه سند و مدرکش را هم داشتند !!

مردم یزد بپاخیزید که دیگر بلواری به این نام در یزد نخواهیددید و برای یک زیارت کوتاه باید بار سفر ببندید و تا ابرکوه هم بروید!!!

اصلا مردم یزد چه نیازی به فضای مفرح وبزرگ معنوی دارند مگر مردم یزد جزو افسرده ترین انسانهای کشور و دنیا نیستند!!

جناب اآقای استانداربگذار مترجمانی  که دین ما را دین گریه می دانند و امامزادگان و بقاع متبرکه را تنها  قبرستان می خوانند به هدف خود نزدیک شوند و نگذارید براسالس فرمایشات رهبر معظم انقلاب فضاهای بقاء متبرکه ما به کارکرد واقعی خود که بزرگترین مراکز فرهنگی و انسان سازی هستند، نزدیک شوند .

بگذار هر روز در این شهر کافی شاپها وپاساژها با کالاهای مصرفی غربی و دخترکان بزک کرده و جوانان رپ وگروههای شیطان پرستی و مظاهر آن شکل بگیرند ونوادگان امامزاده ..؟ هم ککشان نگزدونامه به رییس جمهور منتخب ننویسند و...


بسیار جای تاسف است در حالیکه بزرگترین معضل امروز یزد مساله آب است اولین نامه ای که خطاب به رییس جمهور منتخب نوشته می شود موضوع جلوگیری از توسعه یک فضای فرهنگی است

بزرگان معتدل وبا تدبیر دارالعباده یزد اجازه ندهند غوغازیانی از این قبیل جای مطالبات دست اول مردم را با مطالبات حاشیه ای و سیاسی جابجا نمایند

حیات یزد در خطر است مشکل جدی یزد آب است و آب،

هم آب کشاورزی و صنعتی و شرب و هم  معنوی و روحانی...تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا