دومين جلسه بهبود كيفيت نان در شهرستان يزد به رياست عزيزا...سيفي فرماندار تشكيل شد.

عزيزا...سيفي در اين جلسه با بيان اينكه عواملي متعددي در بهبود كيفيت نان مرتبط هستند افزود: توليد گندم با كيفيت ، تهيه و نگهداري خوب آرد و هم چنين پخت مناسب آن توسط نانواها مي تواند در ارتقاء سطح پخت نان تأثيرگذار باشد.

فرماندار با اشاره به اينكه دستورالعلمهاي ابلاغي از سوي وزارت كشور مبني بر نظارت بر كيفيت نان اظهار داشت: بايد راهكارهاي مناسب كه مي تواند در بالابردن افزايش كيفيت نان در شهرستان نقش داشته باشد در اين كميسيون بررسي و در مورد آن ها تصميم گيري شود.

وي همچنين از همه دستگاههاي مسئول همچون سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، اتحاديه صنف نانوايان ، اداره كل غله خواست تا با نظارت مستمر بر عملكرد واحدهاي نانوايي موضوع بهبود كيفيت نان را مدنظر قرار دهند.

سيفي در ادامه ضمن تبريك به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارك رمضان افزود: خوشبختانه با هماهنگي به عمل آمده با اتحاديه صنف نانوايان طوري برنامه ريزي شده است كه روزه داران بتوانند در نزديكي افطار و حتي سحر نان تازه دريافت نمايند و جهت بيماران و مسافران كشيك صبح گذاشته شده تا بتوانند نان خود را تهيه نمايند.

عزيزا...سيفي با اعلام اين مطلب كه برنامه نرم افزاري جديد اداره كل غله جهت ساماندهي نانوايان جهت كاهش سهميه نيست خاطرنشان كرد: نانوايان برابر سهميه قبلي خود آرد تحويل خواهند گرفت ، مگر اينكه خبازي با كاهش زمان پخت يا تعطيلي مجاز خواسته باشد سوء استفاده نمايد كه برابر مقررات با وي برخورد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد ، فرماندار در پايان با تأكيد به اينكه  ذخيره گندم و آرد در استان به اندازه كافي است و با اجراي طرح ساماندهي اداره كل غله جاي نگراني براي نانوايان نمي باشد اعلام كرد نانوايان نيز در اين زمينه با مشكلي مواجه شدند مي توانند با مراجعه به صنف خود مشكل خود را حل نمايند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا