رییس اداره امور مالیاتی شهرستان مهریز گفت: مودیان مالیاتی مهریز طی یكسال گذشته بیش از ۸۱ میلیارد ریال مالیات پرداخت كردند .

صادقي خبرنگار :حمید جامعی افزود: از این میزان ۶۲ میلیار ریال مالیات مستقیم ، هشت میلیارد ریال مالیات غیر مستقیم و ۱۱ میلیارد ریال نیز از محل اخذ عوارض ارزش افزوده می باشد . 
وی ادامه داد: پرداخت مالیات توسط مودیان مالیاتی شهرستان مهریز در سال ۱۳۹۱ در مقایسه با سال ۱۳۹۰ تا ۲۸ درصد افزایش نشان می دهد . 
رییس اداره امور مالیاتی شهرستان مهریز گفت: پرداخت به موقع مالیات ، همراهی با دولت و نظام در توسعه ، عمران و شكوفایی همه جانبه شهرستان است . 
جامعی خاطر نشان كرد: پرداخت مالیات در عمل مشاركت در توسعه عمرانی ، فرهنگی ، تولیدی و اقتصادی محسوب می شود . 
وی ادامه داد: خوشبختانه مشاركت مودیان این شهرستان طی سال های گذشته اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی خوب بوده و امیدواریم این امر امسال هم تكرار شود. 
رییس امور مالیاتی مهریز با اشاره به اینكه آخرین مهلت تسلیم اظهار نامه های مالیاتی مودیان ۳۱ تیرماه است از همه كسانی كه تاكنون در این امر اقدام نكرده اند خواست تا در موعد مقرر با مراجعه به این اداره نسبت به تسلیم اظهار نامه های خود اقدام كنند. 
جامعی گفت: مالیات هایی كه مودیان در بخش های مختلف پرداخت می كنند در زمینه شكوفایی و توسعه همه جانبه شهرستان هزینه می شود و به نفع منطقه است . 
وی تعداد مودیان مالیاتی شهرستان مهریز را بیش از دو هزار مودی ذكر كرد كه باید نسبت به پرداخت مالیات خود اقدام كنند . 
رییس امور مالیاتی شهرستان مهریز بدون اشاره به میزان مالیاتی كه سالیانه باید توسط مودیان شهرستان پرداخت شود اضافه كرد: امیدواریم با پرداخت مالیات سهمی كوچك در آبادانی شهر داشته باشیم كه قطعا این موضوع جدی گرفته می شود . 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا