یزدفردا"شخصي که با خريد اينترنتي از حساب يکي از بستگان نزديک خود مبلغ يک ميليون و500 هزار ريال وجه برداشت کرده بود از سوي کارشناسان پليس فتا شرق استان تهران دستگير شد.
 سرهنگ" محمدي" رئيس پليس فتا شرق استان تهران در تشريح اين خبر بيان داشت : در پي دريافت پرونده شکايت از دادسراي عمومي و انقلاب ورامين به اين پليس مبني بر برداشت غير قانوني مبلغ يک ميليون و500 هزار ريال از حساب بانکي يکي از شهروندان ، بلافاصله پيگيري موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .
وي با اشاره به عدم مفقوديت کارت عابر بانک شاکي افزود: پس از تحقيقات پليسي و بررسي پرينت حساب هاي بانکي شاکي مشخص شد که اين مقدار برداشت وجه از حساب به صورت خريد اينترنتي و در چند مرحله انجام گرفته است .
اين مقام انتظامي تصريح کرد: کارشناسان پليس فتا با بکارگيري شيوه هاي کشف نوين جرم در نهايت موفق شدند رد پاي فردي به هويت مشخص را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضايي وي را دستگير کنند .
سرهنگ محمدي گفت : متهم دستگير شده در بازجويي هاي اوليه  منکر هرگونه جرمي شد، اما در مواجه حضوري با شاکي و ادله و مستندات پليس ، لب به اعتراف گشود و اقرار کرد با توجه به رابطه فاميلي نزديک با شاکي ، وي حسب اعتمادي که داشت شماره کارت و رمز دوم را در اختيار متهم قرار داده بود تا کارهاي بانکي وي را انجام دهد ؛ که متهم نيز از فرصت سوء استفاده و مبالغي را از حساب وي جهت خريد شارژ تلفن همراه برداشت کرده است .
رئيس پليس فتا شرق استان تهران در پايان به همه مردم هشدار داد: از اعتماد بي جا به ديگران خودداري و به هيچ وجه شماره کارت و رمز دوم را در اختيار حتي نزديکان خود قرار ندهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا