نتایج نقل و انتقالات داخل استان معلمان و نحوه قبول درخواست های جدید جابجائی ، اعلام شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، معاون اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان از اعلام نتایج نقل و انتقالات داخل استان معلمان خبر داد و افزود : به منظور استفاده بهینه از نیروی انسانی و کمک به تأمین رفاه و آسایش نسبی فرهنگیان ، ثبت نام در مرحله دوم طرح نقل و انتقالات داخل استانی معلمان آغاز شده است .

 " سعید اسلامی " خاطر نشان کرد  : در مرحله ی سیستمی نقل و انتقالات داخل استانی 609 نفر ثبت نام کرده اند که با جابجائی 71 نفر موافقت شده است و متقاضیان می توانند برای اطلاع از نتیجه درخواست خود به امور اداری آموزش و پرورش محل خدمت خود مراجعه کنند .

اسلامی به آغاز پذیرش درخواست های غیرسیستمی نقل و انتقالات داخل استانی اشاره کرد و افزود : در این مرحله ، درخواست افراد واجد شرایطی که قبلا در سیستم انتقالات ثبت نام نموده و یا ثبت نام  ننموده اند ، پذیرفته می شود .

وی از متقاضیان خواست با مراجعه به امور اداری محل خدمت خود نسبت به ارائه درخواست  جدید حداکثر تا تاریخ 7/5/92 اقدام کنند .

معاون امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان در مورد شرایط و ضوابط این نقل و انتقال نیز گفت : شرط اصلی موافقت با انتقال ، عدم نیاز مبدأ و عدم پرداخت حق التدریس در رشته و جنسیت مورد نظراست و انتقال خواهران در کلیه رشته ها به مرکز استان ، فقط به شرط تدریس در دوره ابتدائی و به عنوان آموزگار خواهد بود .

سعید اسلامی در مورد انتقال خواهران به سایر شهرستان ها نیز گفت : انتقال خواهران به سایر شهرستان ها و مناطق نیز به شرط تدریس در دوره ابتدائی و به عنوان آموزگار می باشد و در صورت عدم نیاز در مقطع ابتدائی ، فقط برای تدریس در رشته های مورد نیاز مقصد ( براساس مدرک تحصیلی ) می توانند منتقل شوند .

این مسئول اولویت موافقت با درخواست های انتقال را بر اساس بالاترین امتیاز مکتسبه در فرم امتیاز بندی دانست و افزود : کلیه نقل و انتقالاتی که در قالب این مرحله صورت می گیرد به صورت موقت خواهد بود .

اسلامی در پایان به نقل و انتقالات خارج از استان معلمان اشاره کرد و افزود : نتایج نقل و انتقالات خارج از استان معلمان 15 مرداد اعلام می شود .


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا