رییس اداره روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: امروز، سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع)، همزمان با سراسر کشور مراکز نیکوکاری محله در استان یزد راه اندازی می شود. 
 

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "مهدی نشاسته گر" با اعلام این خبر افزود: هدف اصلی این مراکز، ساماندهی شبکه های حمایتی و مردمی و رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان با استفاده از امکانات و منابع محلی است.

وی گفت: استفاده از امکانات و منابع محلی، ترویج و تبلیغ سنت های حسنه اسلامی و جذب کمک های مردمی، تسهیل در ارائه خدمات به خانواده های تحت حمایت و نیازمندان و همچنین ارتباط با خیرین و نیکوکاران به منظور جذب مساعدت هایشان و توزیع در همان محل از دیگر اهداف راه اندازی مراکز نیکوکاری محله است.

نشاسته گر با بیان اینکه این مراکز به طور همزمان در شهرستان های یزد، ابرکوه، مهریز و تفت افتتاح خواهد شد، گفت: مراسم افتتاحیه این مرکز در شهرستان یزد واقع در بلوار شهید دشتی، بعد از بوستان ناجی، خیابان ایثار، خیابان کشاورز، مسجد حَسنیه جعفری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و مسئولین استانی برگزار می شود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا