گردهمایی مدیران و كارشناسان روابط عمومی های استان یزد با موضوع ترویج فرهنگ احسان و نیكوكاری به میزبانی كمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری یزد، " محمد رضا بابابی " سه شنبه شب در این گردهمایی كه در سالن همایش های امام زاده سید جعفر محمد(ع) یزد برگزار شد، گفت: در ماه مبارك رمضان بركات زیادی وجود دارد كه می توان از نزول قرآن، شب قدر و ... به عنوان برخی از این بركات نام برد.

وی یكی از زیباترین پیام های این ماه را مقوله احسان و كار خیر دانست و گفت: عمل صالح، انسان را به تعالی می رساند و نورانیت را به دنبال دارد.

بابایی در ادامه برخی از قصص قرآنی در خصوص رسیدگی به ایتام را یادآور شد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز با اشاره به روزهای پر خیر و بركت رمضان ، اظهار داشت: ائمه راهنمای ما در مسیر زندگی هستند كه عمل به فرمایشات این بزرگواران باعث عاقبت به خیری انسان ها خواهد شد.

" سید عبدالمجید قائم محمدی " گفت: كمك به ایتام و نیازمندان به عنوان باقیات الصالحات در پرونده اعمال انسان ثبت خواهد شد.

وی همچنین صدقه را باعث رفع بلا در زندگی هر فرد دانست و اظهار امیدواری كرد: روابط عمومی های حاضر در این گردهمایی با مشاركت در طرح حمایت از ایتام بی سرپرست و تكمیل فرم مرتبط نقش خود را در این كار ارزشمند پررنگ تر كنند.

مدیر كل كمیته امداد امام خمینی (ره) نیز یكی از رسالت های مهم این نهاد در جامعه را اعتماد سازی دانست و افزود: نقش روابط عمومی،  در این زمینه بسیار مهم است.

" اكبری " با یادآوری نقش رسانه ها در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: كمیته امداد پیوند دهنده قلوب اغنیاء به نیازمندان است كه در برقراری آن اصحاب رسانه موثرند.

وی حمایت مادی، معنوی و فكری از نیازمندان را از جمله برنامه های در دستور كار كمیته امداد امام خمینی (ره) ذكر و تصریح كرد: گسترش شبكه های مردمی در اولویت كاری این نهاد قرار دارد.

برپایی نماز جماعت و اجرای سرود توسط مددجویان كمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) از دیگر برنامه های این گردهمایی بود.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا