رئيس دانشگاه علوم پزشكي يزد گفت: استان يزد در حوزه بهداشت و درمان ارزان ترين و با كيفيت ترين خدمات را در سطح كشور ارائه مي‌كند.

دكتر سيدجليل ميرمحمدي رئيس دانشگاه علوم پزشكي يزد در نشستي كه با حضور وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي و جمعي از اعضاي هيات علمي  اين دانشگاه  برگزار شده بود گفت: استان يزد در حوزه بهداشت و درمان ارزان ترين و با كيفيت ترين خدمات را در سطح كشور ارائه مي كند.

وي ادامه داد: اين گونه خدمات نه تنها به استان يزد بلكه به مراجعان از استانهاي كرمان، سيستان و بلوچستان و بندرعباس نيز ارائه مي شود.

ميرمحمدي عنوان كرد: حدود 35 تا 40 درصد از خدمات ارائه شده توسط پزشكان مجرب و متعهد يزدي به بيماران استانهاي همجوار اختصاص مي يايد.

وي در ادامه با اشاره به اين كه استان يزد كمترين مشكلات را در حوزه سلامت اعم از  گرفتن زيرميزي در كشور دارا است تصريح كرد:  به لحاظ تعهد و باورهاي اعتقادي و ديني اعضاي هيات اين مركز دانشگاهي خدمات با كيفيت به بيماران ارائه مي شود.

ميرمحمدي با اشاره به اجراي برنامه پزشك خانواده در يزد اذعان داشت: با همياري و همراهي سازمانهاي بيمه گر و تشكيل جلسات متعدد با حضور استاندار و معاون استاندار اين برنامه در سطح يك در اين استان اجرا خواهد شد.

وي با بيان اين كه تا امروز ثبت نام مردمي پزشك خانواده آغاز و در حال انجام است و  همچنين با پزشكان عقد قرارداد شده است اظهاراميدواري كرد: بتوانيم با قوت و قدرت اين مسير را ادامه دهيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا