عملیات جداسازی آب فضای سبز از آب شرب در خیابان شهید کارگر بیده شامل حفاری و لوله‌گذاری در مسیر این خیابان به طول تقریبی 2 کیلومتر اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد عملیات جداسازی آب فضای سبز از آب شرب در خیابان شهید کارگر بیده شامل حفاری و لوله‌گذاری در مسیر این خیابان به طول تقریبی 2 کیلومتر اجرا شد.

همچنین لازم به ذکر است با نصب تعداد 5 حوضچه و لوله‌گذاری عرضی در حدود 500 متر، امکان اجرای آبیاری قطره‌ای و تحت فشار در دو طرف این خیابان فراهم شده و علاوه بر آن عملیات حفر و لوله‌گذاری جهت آبرسانی به بوستان شهدای کارگر بیده و بخشی از فضای سبز روستای مزرعه بیده به پایان رسیده است.

اجرای این پروژه در راستای ادامه پروژه جداسازی آب فضای سبز شهر میبد می‌باشد و قبل از آن در طول یکسال گذشته نیز نزدیک به 1700 متر انشعاب و لوله‌گذاری در نقاط مختلف شهر صورت پذیرفته و در مجموع از سال 1390 تاکنون این رقم به 10.200 متر می‌رسد.

می‌توان از عملیات جداسازی در بلوار امامزاده میرشمس‌الحق(ع) به طول تقریبی 1500 متر، بلوار آیت‌الله حائری(ره) 1300 متر، خیابان شهریار 1100 متر و بلوار رسالت 1300 متر به عنوان مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری میبد در این بخش اشاره کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا