یزدفردا"دکتر میرجلیلی با تاکید بر اینکه بهروری پائین  مشکل اصلی صنعت است اظهار داشت: گام نهادن در مسیر افزایش کیفیت و بهروری در صنعت ،آموزش های لازم هماهنگ با اطلاعات روز بین المللی و توانائی  محاوره و مکاتبه با کشورهای مرتبط با صنایع از لازمه های بهبود وضعیت  صنعت است.

معاونت آموزشی پژوهشی دانشگاه امام جواد(ع)  گفت:دانشگاه امام جواد(ع)  یزد در راستای کمک به آموزش و افزایش بهروری  صنعت و همچنین با توجه به  نیاز بازار کار استان ، اقدام به تهیه یک پکیج آموزشی  شامل رشته های ، "مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستم و بهروری" و "آموزش وبهسازی منابع انسانی" در مقطع کارشناسی ارشد و "رشته مترجمی زبان آلمانی " در مقطع کارشناسی نموده است.

وی ادامه داد: به دلیل ارتباط  ویژه و قابل  توجه صنایع استان  یزد با کشورهای آلمانی زبان ، رشته  مترجمی زبان آلمانی بر اساس مصوبه شورای گسترش آموزش عالی کشور  در دانشگاه امام جواد(ع) راه اندازی شد که میتواند در برقراری ارتباط با مراکز مهم علمی و صنعتی داخلی و بین المللی نقش مهمی را داشته یاشد دکتر میرجلیلی ا فزود:دانشگاه امام جواد(ع) چهارمین دانشگاهی است که مترجمی زبان آلمانی را  راه اندازی میکند و میتواند علاقه مندان در جنوب و جنوب شرق کشور را جذب کند.

قائم مقام دانشگاه امام جواد(ع) اضافه کرد: فارغ التحصیل رشته آموزش و بهسازی منابع انسانی علاوه بر اینکه قادر است فناوریهای روز دنیا را برنامه ریزی کند تا در صنایع آموزش داده شود میتواتد در آموزش های ضمن خدمت نیز فعالیت نماید.

معاونت آموزش ،پژوهشی دانشگاه امام جواد(ع)  اعلام کرد: راه اندازی رشته مهندسی صنایع گرایش سیستم بهروری در مقطع کارشناسی ارشد ،  در راستای کمک به بهینه سازی و افزایش کیفیت و بهره وری صنایع استان است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا