سید محمدرضا مدرسی
یزدفردا :سید محمدرضا مدرسی"گردهمایی اعضاء ستاد دکتر روحانی رئیس جمهور منتخب در استان یزد، جمعه شب گذشته با سخنرانی مرتضی بانک مشاور دکتر روحانی و از اعضاء مرکزی حزب اعتدال و توسعه برگزار شد که در این جلسه جمعی از اصلاح طلبان یزدی، اصولگرایان، رئیس ستاد دکتر محمدباقر قالیباف و دکتر ولایتی در یزد، جمعی از اعضاء فعلی و منتخبین شورای شهر یزد و دیگر شخصیت های علمی، سیاسی و اجتماعی حضور داشتند.
آنچه که بیشتر از همه جلب توجه می کرد حضور استاندار، معاون عمرانی و مشاور امور روحانیون استاندار در مراسم سخنرانی آقای مرتضی بانک بود.
حضور استاندار یزد و هیئت همراه که به دلیل دعوت میزبانان مراسم بود جای تقدیر دارد و از آن مهم تر تشکر و قدردانی از جناب آقای دکتر دهستانی و علمدار یزدی که نه تنها از استاندار، بلکه از تمام سلایق و گرایش های سیاسی دعوت بعمل آوردند.
این امر و روحیه نشان از بالا بودن شعور سیاسی و مدیریتی میزبانان جلسه می باشد، چراکه اعتدال و میانه روی را به درستی پیاده کردند، این حرکت حاکی از دغدغه آنها در جهت شناسایی مدیران توانمند و ظرفیت های مدیریتی، سیاسی، اقتصادی در سطح استان می باشد و نشان از روحیه همکاری و تعامل این افراد را دارد و الآن که رای مردم را کسب کرده اند از مواضع خود فاصله نگرفته اند و بدنبال انتقام و حذف سیاسی دیگر جریانات و شخصیت ها نمی باشند. این همان روحیه ای است که مردم و جامعه اسلامی ایران آن را خواستار هستند و در برخورد مدیران، صاحبان قدرت و پیروزان میدان انتخابات طلب می کنند.
در مقابل جای تاسف و نگرانی است که در اعتراض به دعوت و حضور استاندار و هیئت همراه بعضی از فعالان سیاسی بخصوص رئیس ستاد آیت الله هاشمی رفسنجانی در استان یزد این جلسه را ترک کردند و باعث خدشه دار شدن شان سیاسی جریان حامی آیت الله هاشمی رفسنجانی شده اند و نگرانی از این لحاظ می باشد که این افراد خود را به ستاد جناب آقای دکتر روحانی نزدیک کرده و در نظر دارند مدیران آینده استان را به ستاد رئیس جمهور منتخب معرفی کنند.
از این حرکت ناشیانه سیاسی می توان پی برد افراد معترض در این جریان به هیچ وجه روحیه اعتدال را نداشته و حتی اگر توان آنرا داشته باشند در فرصت مناسب بدنبال حذف و دور زدن مدیران و روسای ستاد جناب آقای دکتر روحانی در یزد می باشند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا