علی اصغر حسینسان

 علی اصغر حسینسان
یا من اسمه دواء و ذکره شفا

مسعود حاجی ده آبادی، معاون پیشین اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دلیل سوختگی شدید (60%) و سوختگی ریه در(آی سی یو) بیمارستان سوختگی شهید صدوقی (ره) بستری است.

امشب شب شهادت مولا و مقتدای مان، علی بن ابی طالب (ع) است. امشب شب قدر است. درهای استجابت دعا، بیش از همیشه باز است و مسعود حاجی اکنون، بیش از همیشه محتاج دعای خیر شماست.

اگر او را می شناسید که هیچ برای شفای عاجلش دعا کنید ولی اگر نمی شناسیدش بگذارید بگویم که عاشق خدمت گزار واقعی اصحاب فرهنگ و هنر است. انسانی پر تلاش، سرشار از انرژی، اندیشمند و خوش نگر، که برای هر مشکلی راه حلی دارد و من که سالهاست همکار او بودم،

-        شهادت می دهم که مسعود حاجی خوش قلب، مهربان وعلاقه مند واقعی جامعه ی فرهنگ و هنر است.

-        شهادت می دهم که روز ها و شبها ی بی شماری را برای برگزاری همایش ها، جشنواره ها و نمایشگاهها بیدار مانده است.

-        شهادت می دهم که قلبش مالامال از عشق و محبت است و برای خدمت به جامعه، هرگزخود را محدود به ساعت کار اداری نکرده است.

اکنون این انسان فهیم و با شرافت در بستری افتاده است که برخواستنش جز به مدد دعاهای خیر و              خالصانه ی بندگان مخلص خداوند، امکان پذیر نمی باشد.

خواهران وبرادران عزیز، اصحاب محترم فرهنگ، قلم و هنر مسعود حاجی در این شب های بسیار عزیز، به شدت محتاج دعای خیر شماست. مسعود حاجی، محتاج برگزاری مراسم بزرگداشت به پاس خدماتش نیست، فقط محتاج دعاست. شما را به خدا از دعای خیر دریغ نورزید.

شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا