باشگاه شاهد مزویرآباد با اقتدار قهرمان مسابقات فوتسال جوانان جام رمضان جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز شد.

تیم فوتسال باشگاه شاهد مزویرآباد مقتدرانه قهرمان مسابقات فوتسال جوانان جام رمضان جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ محمد حسین زارع بیدکی با اعلام این خبر اذعان نمود: این مسابقات با حضور 5 تیم در رده سنی جوانان در چمن مصنوعی هلال احمر مهریز برگزار گردید.

مسوول برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان هلال احمر مهریز عنوان داشت: در پایان این مسابقات تیم فوتسال جوانان باشگاه شاهد مزویرآباد با کسب 3 برد و یک تساوی و 10 امتیاز قهرمان مسابقات شد و تیم های میلاد و شاهین به ترتیب به مقام های دوم و سوم مسابقات دست یافتند. وی همچنین سید جواد راستی بازیکن باشگاه شاهد مزویرآباد را با به ثمر رساندن 11 گل به عنوان آقای گل این جام در رده سنی جوانان معرفی نمود.

زارع بیدکی افزود: این مسابقات به منظور گرامی داشت یاد و خاطره و ایثار 9 شهید امدادگر جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار گردید که در مجموع 16 تیم در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به مدت 20 شب به رقابت پرداختند. وی از حضور 160 ورزشکار، 32 مربی و سرپرست، 7 داور و 5نفر کادر اجرایی و برگزاری مسابقات خبر داد.

مسوول برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز همچنین از قهرمانی تیم های فوتسال باشگاه شاهد مزویرآباد در رده های سنی نونهالان و نوجوانان در این جام خبر داد.

مسوول روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد  از برگزاری مراسم اختتامیه، اهدا جوایز، اهدا مدال و حکم قهرمانی تیم ها و بازیکنان برتر بعد از ماه مبارک رمضان در سالن اجتماعات شهدای امدادگر شهرستان مهریز خبر داد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا