نماینده مردم اردکان و عضو هیات رئیسه فراکسیون دانشگاهیان مجلس با اشاره به نامناسب بودن نسبت استاد به دانشجو در مراکز پیام نور کشور و استان یزد،خواستار توجه بیشتر به رسالت و اهداف این دانشگاه و کیفی سازی در امر آموزش شد.
"محمدرضا تابش" در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد با اشاره به جایگاه آموزش عالی در تولید دانش و حل مشکلات جامعه گفت: صرف گسترش کمی نظام آموزش عالی بدون درنظرگرفتن نیازهای آموزشی و کادر مجرب علمی باعث ایجاد خلاء در کیفیت آموزش می گردد که آینده علمی اطمینان بخشی را موجب نخواهد شد و بازده دانشگاهها متناسب با نیازهای جامعه و حل مشکلات نمی باشد.
عضو هیات امنای دانشگاه یزد با بیان اینکه نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه های پیام نور خصوصا استان یزد وضعیت مناسبی را ندارد خواستار توجه بیشتر به رسالت و اهداف این دانشگاه همراه با کیفی سازی در امر آموزش شد.
"تابش" فرآیند روبه رشد اردکان برای تبدیل به قطب علمی منطقه را یادآور شد و با بیان اینکه دانشگاه پیام نور اردکان یکی از بهترین مراکز پیام نور در سطح کشور است خواستار تسریع در راه اندازی پژوهشکده مواد و اخذ رشته های مقطع دکتری مورد نیاز این مرکز آموزشی شد.
"امینی" رئیس دانشگاه پیام نور استان یزد نیز در این جلسه با برشمردن پیگیریهای موثر نماینده اردکان در جذب اعتبار و رشته های تحصیلی پیام نور اردکان و قدردانی از این حمایتها،گزارشی از اقدامات و برخی برنامه های آتی آن واحد آموزشی را عنوان و درخواست مساعدت در رفع برخی مشکلات موجود را داشت.
 




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا