ستاد پروژه مهر استان با هدف تدارک ، آماده سازی و پیش بیني برنامه های بازگشائی مدارس تشکیل شد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در این نشست ، هدف از تشکیل ستاد پروژه مهر را تدارک ، پیش بینی ، آماده سازی و برنامه ریزی برای بازگشائی مدارس در سال تحصیلی آتی ذکرکرد و افزود : این برنامه ها در زمینه های ساماندهی نیروی انسانی ،  تعمیر و تجهیز ، توجیه و تبلیغ ، نظارت و ارزیابی ، ‌انتصابات  و فعالیت های بازگشائی مدارس در سطوح استانی ، منطقه ای و مدرسه ای برنامه ریزی و اجرا می شود . 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، " محمد کاظم رحیمی نژاد " به شور و شعف جامعه برای آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و گفت : برنامه ها ی آموزش و پرورش و شادابی محیط مدارس باید به گونه ای باشد که اول مهر هر سال ، یک خاطره ي خوش را به گنجینه ي خاطرات شیرین دانش آموزان اضافه نماید .

رحیمی نژاد به ضرورت همراهی جامعه ، خانواده ها ، دستگاههای دولتی و نهادهای اجتماعی برای ماندگارکردن اول مهر ماه را یادآور شد و اظهارداشت : همانطور که نوروز به عنوان آغاز یک تحول در فرهنگ مردم ما ماندگار شده ،‌ آغاز فصل تعلیم و تربیت نیز که حرکتی به سوی تعالی ، رشد وکامل شدن است ، باید مورد توجه جامعه باشد .

وی به حرکت پرتوان و شاداب مجموعه آموزش و پرورش استان برای  شروع متفاوت تر مهر امسال اشاره کرد و افزود : مهر متعلق به نسل آینده ساز کشور است و آموزش و پرورش ، تمام نیرو و توان خود را برای تربیت نسلی پویا ، متحول و حرکت آفرین به کار خواهد بست .

دبیر ستاد پروژه مهر استان نیز هدف از اجرای پروژه مهر را ایجاد تحولی نوین در نگرش ها دانست به نحوی که دانش آموز برای ورود به مدرسه لحظه شماری نماید .

" محمود زارع " با مرور برنامه ها و فعالیت های صورت گرفته در ستاد پروژه مهر91 ،‌ عملکرد سال قبل را مثبت ارزیابی کرد و از عوامل و اعضای کمیته های ستاد های استانی و شهرستانی  تقدیر نمود .

زارع از تشکیل ستاد پروژه مهر در سطح استان ، ادارات آموزش و پرورش نواحی ، شهرستان ها و مناطق 14 گانه استان خبر داد و افزود : در تمامی مدارس نیز کمیته های مدرسه ای برای اجرای برنامه های بازگشائی تشکیل می شود .

وی از تدارک برنامه های متعدد و متنوع در حوزه های مختلف ستاد پروژه مهر خبر داد و اظهار امیدواری کرد با اجرای دقیق این برنامه ها شاهد آماده سازی ،  شاداب سازی  و اجرای هرچه باشکوه تر برنامه های بازگشائی مدارس در سال تحصیلی 93-92 باشیم .

در ادامه ي این نشست ، مسئولان کمیته های ستاد پروژه مهر استان معرفی شدند . 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا