اطلاعیـه

روز قـدس، روز اسلام است.

                                                                                 امام خمینی(ره)

 

        روز یازدهم مرداد که مصادف با بیست و چهارم رمضان سال 1434 ه.ق و آخرین جمعه ماه مبارک می باشد یکبار دیگر حال و هوای روز قدس در سرتاسر عالم به جریان افتاده و اهمیت فرمان حضرت امام خمینی (ره) در اعلام این روز به نام قدس آشکار می شود.

     هرسال مسلمانان و مردم آزاد اندیش جهان در این روز، اعتراض خود را نسبت به ظلم و ستم صهیونیست ها به مردم مظلوم فلسطین اعلام می دارند و با محکوم کردن جنایات این رژیم غاصب چهره کریه آن را نمایان می سازند.

     امسال نیز با توجه به شرایط و اوضاع منطقه خاورمیانه و حمایت های بی چون و چرای استکبار جهانی از رژیم صهیونیستی و ادامه بر هم زدن اوضاع سوریه به دلیل حمایت این کشور از حزب ا... و ملت فلسطین، متشنج کردن وضعیت کشور مصر با هدف جلوگیری از شکل گیری کشوری قدرتمند در همسایگی رژیم صهیونیستی و ترویج تروریسم و کشتار مردم مسلمان و بی گناه در کشورهای عراق و بحرین، که در انجام همه این جنایت ها رگه هایی از حمایت و تقویت رژیم صهیونیستی وجود دارد، شرکت در راهپیمایی روز قدس از اهمیت و فضیلت دوچندانی برخوردار می شود، به طوریکه حضور گسترده در این راهپیمایی، موجبات دلگرمی مردم ستمدیده فلسطین را فراهم می آورد و باعث قوت قلب آنها خواهد شد.

در همین راستا شهردار و پرسنل شهرداری یزد علاوه بر حضور در این راهپیمایی، از شهروندان عزیز و   غیور یزدی و هموطنان محترم دعوت به عمل می آورند با حضور در این مراسم حمایت قاطع خود را از ملت ستمدیده فلسطین اعلام فرمایند.

                                                       موفق باشید و رستگار

                                                       شهرداری یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا