نام کتاب: زبان خوراکی ها

 

نویسنده: دکتر غیاث الدین جزایرى
تعداد جلد: 3
تعداد صفحات: 420
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی


هدف از انتشار كتاب زبان خوراكيها
هدف اصلى ما از معرفى خوراكيها نشان دادن راه بقاى هستى است . ما براى فرزندان آدم طول عمر همراه با تندرستى مى خواهيم . ما با خوراكيهاى متنوعى كه طبيعت براى ما خلق كرده است به جنگ با گرسنگى ناآشكار مى رويم و با اين اسلحه كارى اهريمن گرسنگى هاى نامرئى را نابود مى سازيم و انسان را از شر اثرات شوم و ننگ آور اين مصايب عمومى رهايى مى بخشيم .
در اين كتاب ، خوراكيها، با زبان خويش كه خيلى ساده و خودمانى است خود را به شما معرفى مى كنند و شما را نسبت به آينده اى درخشان اميدوار مى سازند. شكى نيست كه باز هم عده اى جيره خواران استعمار عليه اين كتاب قيام خواهند نمود و دلايل ما را رد كرده با تئوريهاى پوسيده و زنگ زده ى خود كه مدت ها است كهنه و باطل شده است مانع توجه شما به خوراكيها و داروهاى واقعى شده و نمى گذارند جامعه سلامتى از دست رفته ى خود را بازيابد.
زبان خوراكيها معيار سنجش عقل و خرد خوانندگان است ، دسته اى نمى خواهند حقيقت خوراكيها را بفهمند و قبول كنند كه سرچشمه تمام آلام و بيماريها گرسنگى پنهانى است كه با پيشرفت تمدن روز بروز زيادتر مى شود. دسته اى ديگر برعكس اين كتاب را مشعل راه خود قرار داده ، خواهند كوشيد با استفاده از مظاهر تمدن جديد از مواهب طبيعت استفاده كرده و با كمك خوراكيهاى گوناگون گرسنگيهاى نامرئى خود را بر طرف كرده مصائب ناشى از اين فقر و بينوايى را از بين ببرند.
ما در اين كتاب بخوبى نشان خواهيم داد كه با اتخاذ يك رويه ى علمى و منطقى و بكاربردن فنون نوين در كشاورزى و داروسازى مى توان ريشه ى اين گرسنگيهاى پنهانى را از بين برد.

 

لینک دانلود :

 


> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا