مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: در طی سه ماهه اول سال92، بیش از 52 میلیارد ریال کمک های مردمی در قالب طرح های مشارکتی این نهاد جمع آوری شده و بین نیازمندان توزیع گردیده است. 

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "محمد اکبری" با بیان این مطلب افزود: کمیته امداد در جهت انجام بهتر خدمات حمایتی در قالب معیشت، تأمین مسکن، ارتقاء سطح فرهنگی، درمان، ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت، برنامه ریزی های لازم را انجام داده و در دستور کار خود دارد.

وی با اشاره به رسالت اصلی این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان و توسعه مشارکتهای مردمی اظهار داشت: مردم استان یزد همواره در اجرای طرح های مشارکتی یاریگر این نهاد مقدس بوده اند.

اکبری با بیان اینکه هم اکنون 45 طرح مشارکتی در این نهاد اجرا می شود، اضافه کرد: طی سه ماهه اول سال جاری بیش از 52 میلیارد و 230 میلیون ریال کمک های مردمی در قالب طرح ها جمع آوری شده است.

گفتنی است طرح های؛ اکرام ایتام، احسان دانش آموز، محسنین، احسان زائر، جشن های عاطفه ها و نیکوکاری، کفارات، زکات، فطریه، اطعام و غیرو از جمله طرح های مشارکتی است که توسط این نهاد اجرا می شود.

اکبری افزود: کمک های مردمی جمع آوری شده در حوزه حمایت، خودکفایی، حوزه فرهنگی و غیرو برای رسیدگی به امور نیازمندان و محرومین هزینه می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا