مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفت گفت: در رمضان سال 92، در قالب طرح همیان مولا بیش از یک هزار و 200 نیازمند سبد کالا و غذای گرم دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "محسن علیزاده" با بیان این مطلب افزود: طرح اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، همیان مولا و مفتاح الجنه از جمله طرح هایی است که در کنار دیگر خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفت به محرومین در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

وی اظهار داشت: در رمضان سال گذشته بیش از یک هزار و 200 سبد کالا در قالب طرح همیان مولا بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفت توزیع شد.

علیزاده اضافه کرد: طرح همیان مولا به منظور همکاری و مشارکت خیرین و نیکوکاران برای کمک به نیازمندان و همچنین احیای سنت حسنه انفاق در شهرستان تفت اجرایی شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفت با بیان اینکه طرح همیان مولا برگرفته از سیره عملی مولای متقیان حضرت علی(ع) است، هدف از اجرای این طرح را الگوپذیری از ائمه اطهار(علیهم السلام) به ویژه حضرت امیرالمؤمنین(ع) پیرامون مساعدت به فقرا و نیازمندان، احیا نمودن ارزش های والای اسلامی و انسانی، تشویق و ترغیب نیکوکاران و خیّرین و مشارکت هرچه بیشتر آنها در یاری رساندن به نیازمندان دانست.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا