یزدفردا :مهندس حمید رضا قمی دبیرکل  سازمان نظام صنفی رایانه کشور که همیشه فرداییان را مورد لطف قرار داده اند به مناسبت روز خبرنگار مرقومه ای را خطاب به مدیر پایگاه خبری یزدفردا ارسال نموده اند که ضمن تشکر از محبت های همیشگی ایشان عینا منتشر می گردد .


نون والقلم ومایسطرون

جناب آقای جلالی

مدیریت محترم رسانه یزد فردا

در دنیای امروز که اغلب تعاملات ، از منظر تجاری ، مورد توجه است  ، احترام به افراد کم نظیری که برای عشق به حرفه شان ، ایمان به رسالت انسانی شان و امید به تعالی جامعه فعالیت می کنند ، وظیفه ای  است انسانی .

می دانم که از روزی که قلم را توتم خود قرارداده اید ، رنج ها وکمبودهای بسیار را بر خود هموار نمودید ، بویژه استفاده از ابزاری نو  دررسانه ، کاری بس شجاعانه بود که بخوبی از پس آن برآمدید ، اما مهمتر از همه حفظ حضور در جامعه ی  رسانه ای بود در حالیکه تحمل انتقاد ، خود نیاز مند تمرینی است ،  که به درستی انجام نشده بود .

روز خبرنگار تنها فرصتی است برای آنکه یادآور شویم گوشه ای از این فعالیت ارزنده شمارا درک می کنیم وارج می نهیم .برایتان از درگاه ایزد منان بهروزی و سربلندی آرزومندم و تبریک وسپاس  صمیمانه  خود را  تقدیم جنابعالی و همراهان فرداییتان  می نمایم .

حمیدرضاقمی

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا