رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تفت خبر داد : در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در آموزش و ارتقاء مهارت،نخستین دوره پرورش شتر مرغ برای کارکنان وظیفه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد علی شبانی اظهار کرد : نخستین دوره پرورش شتر مرغ با شرکت 32 کارآموز به منظور اجرایی نمودن تفاهم نامه توسعه آموزش های فنی وحرفه ای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح این شهرستان برای بهره گیری از آموزش های مهارتی در دوره  خدمت و توانمند ساختن آنان جهت ورود به بازار کار پس از پایان دوره مقدس سربازی در این مرکز برگزار شد .

وی با بیان اینکه 18 نفر از سربازان وظیفه در این دوره شرکت می کنند ، هدف از برگزاری دوره های مهارتی برای نیروهای نظام وظیفه را بهره برداری حداکثری از ظرفیت های آموزشی در پایگان و گسترش مهارت آموزی در دوره های جدید اعلام کرد .

شبانی همکاری مرکز آموزش فنی وحرفه ای و پادگان ها را موجب توسعه کمی و کیفی آموزش ها دانست و ابراز امیدواری کرد تا در سال جدید شاهد برگزاری دوره های جدید در پایگاه ها و مراکز آموزش فنی و حرفه ای و استقبال بیشتر این قشر از آموزش های مهارتی باشیم .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا