رئیس شورای اسلامی شهر میبد در حاشیه سومین جلسه این شورا ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و روز ملی دختر، پیگیری امور بانوان را از اهداف اصلی شورا عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر میبد عزیزا... داورپور افتخارآفرینی دختران جوان شهرستان میبد در کنکور سراسری امسال و کسب رتبه‌های یک رقمی و دو رقمی توسط این عزیزان و همچنین موفقیت در کسب عناوین مختلف ورزشی و قرآنی در سطح کشوری را نشان از وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی در شهرستان عنوان کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولین به این بخش از جامعه و تلاش برای رفع نیازهای آنان شد.

وی اضافه کرد نیمی از جمعیت شهر را بانوان تشکیل می‌دهند و این در حالی است که این قشر جامعه از دسترسی به بسیاری از مراکز فرهنگی ورزشی و تفریحی متناسب با زنان محروم هستند و ضروری است شهرداری میبد با اهتمام ویژه پا را فراتر از حد شعار گذاشته و امکانات لازم در این خصوص را فراهم آورد و در اولین گام احداث و تکمیل پارک بانوان را که تاکنون معطل مانده اجرایی نماید.

داورپور به این نکته اشاره داشت که با وجود عدم راهیابی بانوان به جمع اعضای شورای چهارم، اعضای جدید همگی در رفع حل مشکلات این قشر اتفاق نظر دارند و سعی بر این است تا با همکاری و مشاوره چند تن از بانوان فعال فرهنگی اجتماعی، حضور مؤثری در کمیته بانوان شهرستان و نیازسنجی از مشکلات موجود داشته باشیم.

وی در پایان برای موفقیت فرزندان جوان شهر و دیار میبد و اعتلای نام آن آرزوی توفیق نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا