یزدفردا:امیرحسین رادمنش رییس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد با اعلام خبر فوق افزود:با تصویب کمیسیون بودجه شوری اسلامی شهر یزد نرخ بلیط اتوبوس های شهری یزد به نرخ قبل بازگشت .

به گزارش یزدفردا :رادمنش در ادامه با اشاره به  مشکلات اقتصادی مردم افزود: نرخ بلیط های اتوبوس شهری با مصوبه شورای سوم نرخ اتوبوس های سازمان اتوبوس رانی برای جابجایی مسافرین (خط واحد)  از 100تومان  به 200تومان افزایش یافته بود که شورای چهارم در جهت کمک به شهروندان و کم کردن هزینه های خانواده ها در آستانه بازگشایی مدارس اقدام به لغو مصوبه قبلی نمود و نرخ اتوبوس های سازمان اتوبوس رانی یزد و حومه مجددا 100 تومان مصوب شد .

وی در ادامه تاکید کرد:مبنای تصمیم گیری های منخبین مردم در شورای شهر  حمایت از شهروندان ،خصوصا اقشار آسیب پذیر است و افزایش نرخ اتوبوس های شهری  فشار مضاعفی بر خانواده ها بود که با برنامه ریزی صورت گرفته نرخ جدید لغو و نرخ سابق مصوب گردید .

رادمنش خاطرنشان کرد :شورای شهر در راستای تشویق شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باید استفاده از اینگونه وسایل را برای مردم آسان نمود که مردم به جای استفاده از وسایل نقلیه شخصی به سمت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی حرکت کنند .

وی در پایان با اشاره به بالا بودن هزینه های نگهداری و تامین وسایل حمل و نقل عمومی گفت:با جایگزین نمودن کمک های شهرداری و دولتی کمبود مالی سازمان اتوبوسرانی  هم باید جبران شود و خدماتی در خور شان مردم قدرشناس  شهر یزد به آنها ارائه شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا