رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس استان یزد گفت: این هفته یادآور ایستادگی، مقاومت، فداکاری و جانفشانی رزمندگان و ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی یزد " مراد علی میر " به مناسبت هفته دفاع مقدس افزود: امنيت و آسايش كشور و مردم مديون پيروزي در دفاع مقدس و مقاومت و ايثار رزمندگان است .

وی با تبريك هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس در تاريخ كشور ما برگ زرين عزت و افتخار است و امنيت، آرامش و آسايشي كه هم اكنون در كشور ما وجود دارد مديون ایستادگی و مقاومت مردم در برابر استکبار و همچنین روزهاي حماسه در دفاع مقدس و جانفشاني سپاهيان سلحشور و رزمندگان اسلام است.

وي با گرامي داشت ياد و خاطره شهداي والامقام انقلاب اسلامي بر ادامه راه نوراني و مقدس سروهاي هميشه سرفراز و لاله هاي گلگون كفن انقلاب اسلامي تاكيد كرد و اظهار داشت: عزت و سربلندی ایران اسلامی در جهان، مدیون خون پاک شهدا و دوران پر افتخار هشت سال دفاع مقدس است.

وی حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در این دوران مقدس را یادآور شد و افزود: رزمندگان جانبركف اسلام در هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر قدرت ایمان، بر دشمن تا دندان مسلح پیروز شدند و ایثار و جانفشانی شهدا و حماسه آفرینی های رزمندگان در این دوران موجب شكست دشمن شد.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، بر پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا تاکید کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا