رئیس هیئت شنا، واترپلو و شیرجه استان یزد ، از پایان مرحله چهارم از دومین دوره لیگ شنای آقایان باشگاه های یزد خبر داد

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزشی شنای استان یزد، باغستانی اظهار داشت: در مرحله چهارم و پایانی این دوره لیگ،  120 شناگر در قالب یازده تیم باشگاهی از استان یزد در رشته های  کرال سینه و پشت ، قورباغه و پروانه 50 *4 متر آزاد تیمی و 25 *4  متر مختلط انفرادی در استخر سرپوشیده جانباز با هم رقابت کردند.

وی افزود: در پایان این رقابت ها تیم یزد پولیکا در مقام اول قرار گرفت و تیم های پیشگامان کویر، تربیت بدنی سپاه الغدیر به ترتیب جایگاه دوم و سوم را از آن خود کردند.

باغستانی با اشاره به حضور چشمگیر ورزشکاران یزدی در این مسابقات خاطرنشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات هشت ورزشکار رکورددار نیز مشخص شدند.

وی افزود:   مسعود مهرداودی  از تیم  پیشگامان کویر در رشته صدمتر کرال پشت و صد متر قورباغه در رده سنی 15-17 سال ،  دانیال جوادیان از تیم پیشگامان کویر در صد متر آزاد و 50 متر پروانه در رده سنی 14-13 ، سینا میرشمسی از تیم یزد پولیکا در رشته 50 متر آزاد و 25 *4 ، 50 متر قورباغه؛ صد متر کرال پشت در رده سنی  زیر ده سال، مهرداد دهقان از تیم  یزدپولیکا در رشته 50 متر پروانه و 100 متر قورباغه در رده سنی 14-13  جزو گروه رکورداران لیگ شناخته شده اند.

وی ادامه داد: پوریا فتاحی از تیم پیشگامان در رشته 50 متر قورباغه در رده سنی 12-11  و محمد علیزاده از تیم  یزدپولیکا در رشته 25 *4 ، 50 متر آزاد و 50 متر پروانه در رده سنی 11 و 12 سال، سید علی اکبر صفوی مقدم  از تیم یزد پولیکا در 50 متر آزاد و 50 متر پروانه در رده سنی 12-11 و همچنین بهنام فولادی از تیم یزد پولیکا در 50 متر پروانه و 25*4 رده سنی 15 تا 17 سال  نیز جزو رکوردداران محسوب می شوند.

باغستانی با تشکر از حمایت خانواده ها و مربیان در حضور پرشور در این دوره از رقابت ها خاطرنشان کرد: با انجام این مسابقات دوره دوم لیگ استان در رده آقایان به اتمام رسیده است و به زودی در آبان ماه دوره سوم این لیگ در چهار مرحله برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا