پايگاه مقاومت بسيج شهرك صنعتي مهريز صبح امروز با حضور محمد تهراني مقدم برادر شهيد سرافراز حاج حسن تهراني مقدم افتتاح و با نام اين شهيد بزرگوار مزين شد.

در اين مراسم كه نماينده محترم مردم شريف شهرستانهاي مهريز، بافق، ابركوه، خاتم و بهاباد، مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان يزد، فرماندار مهريز و جمعي از فرماندهان سپاه و بسيج شهرستان مهريز حضور داشتند، محمد تهراني مقدم ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس، به بيان خاطراتي از اين شهيد بزرگوار پرداخت.

وي با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در تبيين ارزشهاي دفاع مقدس گفت: شهيد تهراني مقدم در مسير زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان هشت سال دفاع مقدس گام بر مي داشت و در اين راه توصيه ها و دستورات رهبري را سرلوحه قرار داده بود.

تهرانی مقدم همچنین با بیان ویژگی های اخلاقی و ویژگی های شهید حسن تهرانی مقدم گفت: این شهید از ذکاوت بالایی برخوردار بود و اوایل پیروزی انقلاب در تسلیح مبارزان انقلابی و متوقف ساختن زره پوش های نظامی ارتش رژیم پهلوی، نقش مهمی ایفا کرد.

وی ادامه داد: دستاوردهایی که امروز جمهوری اسلامی ایران را در تکنولوژی ساخت موشک هم تراز کشورهایی می کند که تا چندی پیش این تکنولوژی را تنها در انحصار خود داشتند، مرهون این شهید بزرگوار است که به حق پدر صنایع موشکی ایران نام گرفته است.

برادر شهید تهرانی مقدم به برخي از دستاوردهاي اين شهيد بزرگوار در صنعت نظامي و ساخت موشك اشاره كرد و افزود: ايشان در اين مسير از كمك صنعتگران و واحدهاي صنعتي مستقر در شهركهاي صنعتي بسيار استفاده كرد و توانسته بود توليد موشك را به خودكفايي برساند.

در ادامه مراسم با اهداي لوحي از زحمات آقايان سيد مسعود عظيمي مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي، مهدی كياني مقدم فرماندار مهريز، حميد رضا بشارت مدير عامل شركت خدماتي شهرك صنعتي مهريز و ابوالفضل رمضاني تقدير به عمل آمد.

در پايان مراسم بازديدي از شركت كاشي مهسرام مهريز صورت گرفت و با اهداي سرامیک طراحی شده با تصویر مقام معظم رهبري و امام خميني (ره) از زحمات تهراني مقدم قدرداني شد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا