رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر گفت : تمامی تمهیدات لازم برای میربانی هرچه بهتر مسابقات المپیاد دارالعباده فراهم شده و آماده میربانی خوب از این مسابقات هستیم.

سید احمد هاشمی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت : المپیاد ورزشی دارالعباده از روز پنج شنبه 11 مهرماه در رشته والیبال بانوان در این شهرستان آغاز خواهد شد.

وی افزود : مسابقات والیبال بانوان المپیاد دارالعباده به مدت دو روز در سالن شهدای شمسی اشکذر برگزار و 9 تیم با هم به رقابت میپردازند. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اشکذر اظهار داشت : تیم های حاضر در این رقابت ها در سه گروه سه تیمی به صورت دوره ای با هم به رقابت میپردازند و از هر گروه یک تیم به مرحله نهایی صعود خواهد کرد و پس از آن تیم های راه یافته به این مرحله برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت.

هاشمی تصریح کرد : یکی از اهدافمان برگزاری هرچه بهتر این مسابقات است و تلاش خواهیم کرد تا با میزبانی خوب ، مسابقات با کیفیت بالا برگزار و همه شرکت کنندگان در شرایط مطلوب به مسابقه بپردازند.

وی ادامه داد : در بخش آقایان نیز رشته بسکتبال به میزبانی این شهرستان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است المپیاد ورزشی دارالعباده در هشت رشته ورزشی بانوان و 13 رشته ورزشی آقایان از 10 مهر تا 10 آبان ماه به میزبانی شهرستان های مختلف برگزار خواهد شد.

yazdsport.ir/news

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا