مدير واحد آموزش و منابع انساني شركت آبفا از برگزاري 17 دوره ي آموزشي به مدت 4234 نفرساعت در مهر ماه 92 خبرداد .

به گزارش روابط عمومي شركت آب وفاضلاب استان يزد : در راستاي طرح تكريم و افزايش رضايتمندي ارباب رجوع و كاهش زمان پاسخ گويي به درخواست ها و تماس هاي مشتركين ، واحد آموزش و منابع انساني با همكاري  دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني ، دوره ي ويژه اي را براي كاربران و رابطين نرم افزار 122  برنامه ريزي و در مهرماه برگزار كرد .

باقر محمدي ضمن اشاره به دوره آموزشي آمار كاربردي كه با هدف افزايش سطح تحليل داده ها و اطلاعات بر گزار شد بيان كرد : در مهر ماه امسال 17 دوره ي آموزشي در شركت آبفا برگزار شده است كه ازبين آنها مي توان به دوره ي برنامه ريزي و كنترل پروژه 1و2، بايگاني و گردش مكاتبات ، تكنولوژي جديد ارتباطات و حسابداري در آمد آب اشاره كرد .

وي اضافه كرد : واحد آموزش در نظر دارد دوره هاي آموزشي بهداشت رواني در محيط كار ، سلامت اداري ، بهره برداري و نگهداري خطوط انتقال ، آشنايي با كاربرد اينترنت در امور دفتري ، دوره ويژه ناظرين ، همايش مديريت بحران ، بهداشت تغذيه و ... را در آبان ماه برگزار كند .

محمدي ادامه داد : علاوه بر بر گزاري دوره هاي ذكر شده اين واحد در نظر دارد در راستاي ترويج فرهنگ كتاب و كتابخواني نسبت به برگزاري نمايشگاه كتاب و همچنين مسابقه كتاب خواني در محل شركت اقدام نمايد كه جزئيات مراحل و زمان برگزاري آن اعلام خواهد شد .

وي افزود از ديگر برنامه ها ي اين واحد اجراي سمينار ويژه خانواده كاركنان در بهمن ماه مي باشد .

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا