یزدفردا"به گزارش شرکت ملی نفت، رکن الدین جوادی؛ مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این حکم خطاب به علی اکبر شعبان پور؛ مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز پارس، چنین آورده است: با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و با توجه به موافقت هیئت مدیره محترم شرکت ملی نفت ایران، به موجب این حکم به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس منصوب می شوید.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در ادامه این حکم، اتخاذ تدابیر لازم جهت تولید صیانتی، نگهداری بهینه از تاسیسات و افزایش ضریب بازیافت نهایی از میدان مشترک پارس جنوبی، پیگیری و اجرای مجدانه ی تکمیل فازهای توسعه ای میدان مشترک پارس جنوبی طبق برنامه زمانبندی تعیین شده و افزایش ظرفیت تولید از این میدان و سایر میادین تحت پوشش با اولویت پروژه های 12،15،16،17،18 را از حیطه وظایف مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز پارس مورد تاکید قرار داده است.

وی همچنین، بر مدیریت یکپارچه و اثر بخش توسعه منابع انسانی، رعایت الزامات HSE، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران و هماهنگی با سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و بکارگیری تدابیر لازم برای افزایش بهره وری باهدایت و نظارت مناسب بر پروژه های در دست اجرا از حیطه وظایف مدیرعامل جدید شرکت نفت و گاز پارس تاکید کرده است.
مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در ادامه این حکم، اجرای طرح های صرفه جویی انرژی و بهره برداری بهینه از منابع انرژی با همکاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، سازماندهی و ایجاد فرصت برای نیروهای با تجربه، متخصص و متعهد با هدف بهبود مشخصات و کیفیت اجرای پروژه ها و ساماندهی فرایندهای تامین منابع مالی و جذب سرمایه های مورد نیاز را از دیگر موارد مورد تاکید عنوان کرده است.

جوادی ساماندهی و بهینه سازی نیروها در شرکت نفت و گاز پارس با هدف کاهش نیروها و افزایش کیفیت و سرعت گردش امور و تصمیم گیری به موقع و مناسب  و بهبود فرآیندهای جاری و تصمیم گیری در جهت سالم سازی، شفاف سازی و تسریع در انجام امور و وظایف شرکت را از دیگر موارد مورد تاکید از حیطه وظایف مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس بیان کرده است.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در پایان این حکم خطاب به علی اکبر شعبان پور آورده است: ضمن تاکید بر بکارگیری نیروهای متعهد، متخصص و کاردان، ضروری است گزارش پیشرفت طرح ها و عملیات تولید را به صورت مستمر به اینجانب ارائه فرمایند. همچنین ظرف حداکثر دو هفته گزارش از وضعیت شرکت و پیشرفت کارهای در دست انجام برای ارائه به هیئت مدیره تهیه نمائید

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا