در مراسمي با حضور نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي ،عمليات اجرايي احداث شهرك حمل ونقل و باربري اين شهرستان آغاز شد.

 "محمدرضا تابش" در اين مراسم با اشاره به رشد اقتصادي شهرستان اردكان در سال هاي اخير، توسعه خدمات حمل و نقل و باربري را امري ضروري برشمرد و خواستار ايجاد شركت‌هاي توانمند حمل و نقل كالا و بهره گيري از اين فرصت براي افزايش درآمد و اشتغال در اين شهرستان شد.
عضو كميسيون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس با تاكيد بر ايجاد بستر لازم براي حضور بيشتر مردم و بخش خصوصي در فعاليت هاي اقتصادي و رقابتي ساختن بخش حمل و نقل، نسبت به ايجاد شركت هاي صوري و خانوادگي در اين زمينه هشدار داد و خواستار هوشياري مسئولان امر و پيگيري چنين مواردي شد.
"تابش" تسهيل در جابجايي كالا و افزايش ضريب امنيت آن و مديريت منسجم ترانزيت بار در كنار ايجاد ارتقاء وضعيت ترافيكي براي شهروندان را از جمله برخي از مزاياي احداث اين شهرك برشمرد.
منتخب مردم اردكان در خانه ملت همچنين بر تكميل پروژه طبق زمان بندي ارائه شده تاكيد نمود.
در اين مراسم فرماندار،رئيس شوراي شهر و شهردار اردكان و جمعي از روساي شركت هاي باربري شهرستان حضور داشتند.
شهرك حمل و نقل همياران غدير اردكان در زميني به مساحت ۴۰۰ هزار مترمربع و با اعتبار اوليه ۲۰۰ ميليارد ريال داراي بخش هاي اداري، مجتمع هاي خدماتي، تجاري و فرهنگي، با مشاركت بخش خصوصي و شركت دهياري هاي اردكان طي مدت دو سال احداث و شركت هاي حمل و نقل و باربري سطح شهرستان اردكان ساماندهي خواهد شد

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا