استاندار یزد در پیامی ضمن  دعوت از مردم شریف استان یزد برای شركت در مراسم دومین سالگرد شهادت شهدای حادثه غدیر، شهادت را رمز جاودانگی كسانی دانست كه با خدا عهدی جاودانه بسته اند.

به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری یزد،"محمد رضا فلاح زاده" در این پیام آورده است:

"و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون"

شهادت؛ هنر مردان الهی و رمز جاودانگی مردان مردی است كه با خدای خویش، عهدی عاشقانه بسته و بر سر پیمان ایمان و عبودیت خویش پایمردی كرده اند. این فوز عظیم- كه مخصوص بندگان برگزیده خداوند متعال است -  از آغاز جدال حق و باطل وجود داشته و  بسیاری به این مقام شریف نائل آمده كه گل سرسبد آنان حضرت سید الشهدا(ع) و یاران با وفای ایشانند.

جوانان غیور و عزتمند ایران اسلامی نیز با تأسی به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مصاف با دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) سر از پای نشناخته ، عاشقانه جنگیدند تا جامی از شربت گوارای شهادت را بنوشند و نام خود را در زمره راست قامتان جاوادنه تاریخ ثبت نمایند. پس از دوران 8 ساله دفاع مقدس نیز ، برخی سعادت شهادت نصیبشان شد كه از آن جمله می توان به نام سردار والامقام دكتر حسن تهرانی مقدم- پدر علم موشكی ایران اسلامی- و همكاران متعهد ، انقلابی و شهادت طلب ایشان در جهاد خودكفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره نمود كه در مسیر پربركت علم و جهاد، مستفیض و مست فیض از صهبای شهادت شدند.

استان دارالعباده و دارالعلم یزد به خود می بالد كه یكی از این شهدای عزیز و والامقام، شهید مهندس سید رضا میرحسینی چاهوكی؛ نخبه موشكی ایران را در خود پرورانده است. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام حادثه غدیر به ویژه سردار تهرانی مقدم و شهید میرحسینی از عموم مردم انقلابی، متدین و شهید پرور استان یزد دعوت می نمایم تا در مراسم دومین سالگرد شهادت این شاهدان عرصه ایثار و نثار، كه ساعت 7 صبح روز پنج شنبه مورخ 9/ 8/ 92 در محل مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار می گردد، حضور یافته و بار دیگر با آرمانهای والای شهیدان سرافراز تجدید پیمان نمایند.موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت مینمایم.

 

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا