به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد پروژه بازسازی و بهسازی بلوار قاضی میر حسین به زودی آغاز خواهد شد. بلوار قاضی میر حسین یکی از معابری است که به علت واقع شدن در مسیر توریستی شهر از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. لذا شهرداری میبد با توجه به اهمیت زیاد این بلوار طرحی را با مشورت از کارشناسان زیبا سازی، عمران و شهرسازی تهیه نموده است و در حال حاضر در مرحله انتخاب پیمانکار باتجربه جهت اجرای این طرح می‌باشد.

طرح بهسازی این بلوار که حد فاصل میدان شهرداری تا ميدان هلال احمر واقع شده شامل تعویض سنگ جدول، رفوژ میانی بلوار، اصلاح فضای سبز، نصب نرده در قسمت‌هایی از پیاده‌روی بلوار، ساماندهی تابلوهای سردرب مغازه‌ها، مقابله با سد معبر، رنگ‌آمیزی دیوار و نصب سطل‌زباله‌های ریلی می باشد.

هدائی شهردار میبد ضمن اشاره به اهميت اجراي اين طرح در اشاعه فرهنگ و هنر مردم شهر ميبد و زيباسازي شهر  از اهالی و کسبه خوب این بلوار خواست تا با همكاري موثر خود با شهرداري در اجراي اين پروژه به خصوص در زمينه یکسان‌سازي تابلوهای سردرب مغازه‌ها، رنگ‌آميزي همسان درب مغازه‌ها و همچنین نظافت و تميز نگه‌داشتن این مسير در حد امکان همیاری نمایند.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا